AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Nå har det seg slik at jeg drakk meg sanseløs drita sist helg. Alt er egentlig ganske svart, men har gjennom telefonlogg og meldinger fått frem at jeg har gjort noe ganske grusomt. Ringte og skjelte ut eksen til 1000 og da han ikke ville ha noe med meg å gjøre, fant jeg tydeligvis ut at jeg skulle ta hevn ved å ligge med kompisen. Kontaktet da denne kompisen, men hva samtalen gikk ut på er jeg usikker på. Problemet er at denne kompisen er eksen til bestevennina mi. Gjorde ingenting, men det at jeg hadde planer om det er ille nok i seg selv. Har så utrolig dårlig samvittighet overfor venninna mi, og har holdt dette inne frem til nå. Ingen andre har heller nevnt det, så jeg lurer på om jeg skal fortelle dette? Har så utrolig dårlig samvittighet men vil ikke ødelegge vennskapet til venninna mi Anonymous poster hash: 25d09...2bd
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Slutt å drikke fullstendig til du kan klare å forholde deg til alkohol på en forsvarlig måte! Anonymous poster hash: a4b45...f2a 3
Zinesa Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Jeg har lært av mine feil nå ja Slutt å drikke fullstendig til du kan klare å forholde deg til alkohol på en forsvarlig måte!Anonymous poster hash: a4b45...f2a
Zilas Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Jeg ville fortalt veninna mi om det, men først ville jeg tatt kontakt med kompisen igjen for å prøve å få på det rene hva jeg faktisk hadde sagt. Hvis du finner ut av det kan det for det første vise seg at det ikke var såå ille, eventuelt kan du pynte litt på historien når du snakker med veninna di
Polly Ester Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Det er vel sånne venninne-koder og sånn dette her... Hvis det hadde vært meg som hadde hatt ei venninne som hadde tatt kontakt med eksen min for å ligge med han så hadde jeg nå bare trukket på skuldra av det... spesielt hvis det var i fylla. Og hvis det hadde skjedd noe - hvis venninna mi hadde ligget med en eks... so what? Han er en eks, jeg bryr meg ikke om hvem han evt ligger med. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå