Gjest Anki Skrevet 9. juni 2004 #21 Del Skrevet 9. juni 2004 Var sammen med en type en gang som sa (etter at han hadde gitt meg oralsex) at han syntes egentlig det var ganske kjedelig, og at det ikke smakte godt. Samt likte han ikke at det skulle ta lang tid før man fikk orgasme. Så fortalte han om ex-damene som han hadde vært nødt til å gjøre det med, og hvor kjedelig det var... Etter det ville jeg selvsagt ikke at han skulle gjøre det mer, men det smittet også over på mine forhold etterpå. Jeg ville ikke at de skulle gjøre det, for jeg var HELT sikker på at de egentlig ikke likte det de heller. Kan det være at hun har opplevd noe sånn, og dermed ikke helt tror deg når du sier at du liker det så godt? Kan ikke fatte at samboeren min vil gi meg oralsex, og har sagt han kan slippe. Men neida, han ELSKER å gi oralsex til meg, og gjør det så ofte han får lov. Han blir kjempekåt av det. Det er fantastisk, og jeg begynner faktsik nå å stole på at han mener det. Men fortsatt kan det være sånn at ex-spøkelset sniker seg inn i hodet mitt mens han holder på, og da tenker jeg KUN på hvor lang tid det har tatt og at det nok er ekkelt, og at han sikkert er drittlei... Og så stopper jeg han og sier at han ikke trenger å gjøre det mer. Han sier alltid at han vil fortsette, men da er det ødelagt for meg. Så de der ex'ene har virkelig ødelagt mye må jeg si! Takk og pris at de er ex'er! Snakk med kjæresten din om det, spør hvorfor hun ikke vil... Hvis det er hygieniske grunner eller at hun føler seg ekkel så hjelp henne. Men, ikke MAS, for da klarer hun ikke å slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende mann Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 9. juni 2004 Takker så mye for mange tilsynelatende seriøse svar. Det var vel derfor jeg spurte her i et kvinne-forum i stede for blant menn. De (vi) har ofte så lett for å forsøke å være bråkjekke og usanne. Stoler nok mer på dere kvinner. Hittil har ikke min partner villet fortelle hvorfor hun ikke ønsker oral-sex, og jeg har valgt å ikke forfølge det ytterligere. Derfor vet jeg sannelig ikke hva som er årsaken. Uansett er det så mye annet som er kjekt, og så kan jo dette være vel verdt å vente/håpe på. Til dere som har sagt at dere føler dere usikre på om han syns dere er pene nedentil kan jeg bare si at jeg tror de aller fleste menn har "sansen" for det. Det er lett å bli opphisset av å smake på dere og jeg tror de flesete menn liker å skape nytelse og gode følelser hos sin partner. Og da tror jeg nok at de fleste (eller ihvertfall veldig mange) blir mer opptatt av opphisselsen din og sin egen enn av hvordan dere ser ut. Husk at det som gir oss en god følelse/opplevelse forbindes med noe fint og da blir det også fint i våre øyne. Uansett hvordan det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. juni 2004 #23 Del Skrevet 9. juni 2004 Tråden er ryddet for useriøse svar Chiquita (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #24 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg ser i dusjtråden din at du føler deg litt utilstrekkelig når dere ikke får det til stående. Kanskje du kan tenke på dette når du formidler til henne ditt ønske om å slikke henne, hvis det er noe hun virkelig ikke vil, så er det også lett å føle seg utilstrekkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #25 Del Skrevet 11. juni 2004 ikke alle menn liker oralsex jeg er mann og liker det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Takk for det Skrevet 11. juni 2004 #26 Del Skrevet 11. juni 2004 Ja og takk for det, gjest! Håper jeg møter på en mann som ikke vil ha oralsex (noe som er forferdelig og kjedelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå