Lotte20 Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Tenkte jeg skulle "spraye" meg brun (evt st.tropez) til bryllupet. Men hvor gjør de dette her i sør-trøndelag ? Noen steder å anbefale? Priser?
lsabt Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Jeg har bestilt time på Bentes i Munkegt. Tr.heim. Har ikke prøvd det før, så vi får se om det er noe å anbefale :-) Det koster 350,- for hele kroppen og det tar en halv time å spraye, sa de. Lykke til :-)
Isiselin Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 Og slikt noe varer bare i en uke eller var det noe annet? (Irritere seg over at man ikke skal være i Trondheim lenger enn til en uke før bryllupet...)
droopseley Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 Jeg bruker st.tropez selv jeg. Da blir det myyye billigere. Og det er ikke noe problem å smøre det inn selv altså. Du får kjøpt en pakning med hele greia der hvor de smører. Feks Edens Hudpleie i Trheim.
Gjest MrsL Skrevet 9. juni 2004 #5 Skrevet 9. juni 2004 Det stod nettopp noe om det i Byavisa denne uken
Lotte20 Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2004 vi får dessverre ikke byavisa her ute på landet... :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå