Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ei nyskilt dame som har vært så heldig å treffe verdens herligste mann. Problemet er at jeg i det siste har fått høre fra hans eksdame som han har barn sammen med at det ble slutt sammen dem pga han var utro. Til meg har han sagt hele veien at det var slutt fordi hun ville bare flytte... Er han noe å satse på?

Anonymous poster hash: 00e9a...506

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Hvorfor skal du tro mer på det hun sier enn hva han sier?

Ta hvertfall ikke noen avgjørelser kun basert på hennes utsagn.

Skrevet

Jeg vet at det er sant,fordi har kommet frem fra flere...usikker på han:(

Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med han?

Anonymous poster hash: d6e01...41f

Gjest chisandra
Skrevet

Ok, det sa du ikke i første innlegget ditt. Der kom det kun frem at det var eksdama som hadde sagt det.

Du får vel snakke med han da, og konfrontere han med ryktene.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvorfor skriver du kun eksdame i hovedinnlegg når du lenger ned skriver at du vet det er sant fordi FLERE har sagt det.

Du må jo konfrontere ham da?

Men jeg er 99% sikker på at han har vært utro. Og HVIS han har, kan han komme til å være det med deg også. Fordi han allerede er uærlig.

Gjest New_Girl
Skrevet

Det at han var utro mot ekskona trenger ikke nødvendigvis å påvirke deres forhold. Jeg tror ikke på den teorien om at er man utro en gang så er man det igjen.

Men at han lyver til deg hadde jeg sett på som et veldig dårlig tegn. Har han vært utro så får han stå for det han har gjort også.

AnonymBruker
Skrevet

Når dere får en dårlig periode, så kommer hans impulsive problemløsnings-adferd frem igjen, i form av å hoppe på første og beste dame.

Dump, dump-

Anonymous poster hash: 9b000...360
Skrevet

Fikk først vite det av eksdamen,hun ringte meg og innrømmet at hun var bitter.Måtte sjekke det litt ut og har da fått bekreftet det fra andre hold...

Skrevet (endret)

Det kan være mange grunner til at man er utro (uten at noen av disse rettferdiggjør handlingen). En gang utro, alltid utro er for svart/hvitt for min del, så er godt mulig dette ikke påvirker deres forhold.

Uansett, han forteller deg en annen grunn til at det ble slutt, det er jo helt naturlig. Om du noen gang kommer til å være utro, er dette noe du kommer til å fortelle din neste partner?

Spørsmålet er egentlig, stoler du på han? Om du ikke gjør det tror jeg det kan være vanskelig for deg å gå inn i et seriøst forhold med mannen uansett.

Endret av Inwe
AnonymBruker
Skrevet

Fikk først vite det av eksdamen,hun ringte meg og innrømmet at hun var bitter.Måtte sjekke det litt ut og har da fått bekreftet det fra andre hold...

Og de andre holdene? Venner av eksen? Rykter?

Kanskje du ikke fortjener han, mistenksom som du er.

Anonymous poster hash: aad8b...056

AnonymBruker
Skrevet

Han har nå måtte innrømmet selv at han var utro,men hadde han ville ut av forholdet. Bare ikke liker måten han gjorde det slutt på. Men tror jeg velger å satse på at han ikke vil gjøre det samme med meg.

Anonymous poster hash: 00e9a...506

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...