Lotte20 Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Tenkte på å dra på en eller annen salong for å spraye meg brun noen dager før bryllupet...Men smitter ikke fargen av på kjolen da ? Det gjør den nemlig når jeg bruker selvbruningskrem hjemme...i mange dager... Vil ikke risikere at kjolen blir brun og stygg oppe i halsen...Noen erfaringer?
Tina75 Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Jeg har lest/hørt at fargen ikke smitter...dette er fordi behandlinga ikke har noe med selvbruningskrem å gjøre.
rmtm Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 Jeg skal til airbrush tanning i ettermiddag. Gifter meg på lørdag. Har ingen tro på at det skal bli et problem at fargen smitter av. Men jeg kan jo fortelle deg mer i morgen, når jeg har vært der. Skal spørre damen spesifikt om dette...
Amelie Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 Hvilken selvbruningskrem bruker du da, Lotte? Jeg bruker en fra Piz Buin og har ikke hatt noen problemer med merker på klær ol. Når det gjelder sånn spray, tror jeg nok ikke det smitter av på klær så lenge du følger anvisningen fra salongen Amelie
Glossy Skrevet 9. juni 2004 #5 Skrevet 9. juni 2004 Jeg har vært å prøvd dette. Jeg tok tre ganger før jul. En kunne ta 3 ganger og da fikk man den optimale fargen. Så brun kunne man bli, men jeg ble finest bruk etter 1 gang. Men dette farger av. Iallefall på meg. Så dette TØR jeg ikke satse på. Det var jo egentlig planen, men etter å ha prøvd det ombestemte jeg meg fort. Så jeg setter heller av tid til god gammelt solarium. Men du kan jo høre med de. Ikke sikkert at alle fargene gjør det....
Lotte20 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2004 Jeg har prøvd mange merker... Piz Buin (spray og foam) Men den lukter forferdelig i evigheter etterpå Fake Tan - Body shop - farger av L'oreal (husker ikke...) Garnier sin lukter grusomt Får vel prøve St Tropez da... Er den dyr ?
vårbruden Skrevet 10. juni 2004 #7 Skrevet 10. juni 2004 Jeg vil på det sterkeste fraråde å satse på denne typen bruning i forbindelse med bryllup/hvite brudekjoler osv... Visst er det en lettvint måte å bli brun på - ingen tvil om det; du blir kjempebrun innen halvtimen, men det farger av. Believe me: jeg har vært innom både St. Tropez, airbrush-tanning og en annen, og var kjempefornøyd helt toil jeg skulle kle av meg om kvelden: det hadde farget av på klærne mine - selv om jeg ventet 45 minutter med å ta dem på etter behandling. Da jeg la meg om kvelden, synest både jeg og samboer at jeg luktet pyton - og det var jo ikke noe videre herlig, og for å gjøre det verre: når jeg våknet om morgenen, hadde det pinadømeg også farget av på sengeklærene våre. :veldigsur: :cry: :evil: :veldigsur: Fulgte anvisning fra salongen til punkt og prikke - da skulle fargen vare ihvertfall i 10 dager ( jeg holder vanligvis brunfarge relativt lenge ), men det begynnte å skalle av - ujevnt - allerede etter 3 dager. Personlig synest det er dritkjedelig å ligge i solarium, men vil mye heller anbefale dette istedenfor disse "mirakelkurene! " Opp til enhver, selvsagt, men jeg ville aldri ha anbefalt det; det høres flott og fancy ut, men...... Hei&hopp!
rmtm Skrevet 10. juni 2004 #8 Skrevet 10. juni 2004 Jeg var som sagt og fikk air brush tanning i går ettermiddag. Salongdamen sa at ja, det var mulig den ville farge av litt på innsiden av hvite/lyse stoffer, men stoffene de bruker (for å få til bruninga) er vannløselige, så det skulle ikke være noe problem å få det bort igjen dersom det farger av. Jeg ventet/tørket i kun 10 min før jeg tok på meg klær igjen. Jeg har ikke merket noen problemer med verken lukt eller avfarging på klær eller sengeklær, slik som vårbruden beskriver. Jeg er så langt strålende fornøyd med min brunfarge!
Gjest Odense Skrevet 10. juni 2004 #9 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har kjøpt brudekjolen av ei dame som har brukt den engang før meg, i mai faktisk..Uansett..Vi avtalte at når jeg fikk kjolen så var den ikke renset fordi hun skulle på bryllupsreise dagen etter bryllupet, så jeg fikk heller avslag på prisen slik at jeg da bet. for rensinga..Når jeg fikk kjolen så var det VELDIG tydelig at hun hadde sprayet seg brun..Kjolen var ganske så ekkel brun ja...
Lotte20 Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #10 Skrevet 10. juni 2004 juli bruda: gikk fargen lett av da??
Gjest Odense Skrevet 10. juni 2004 #11 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har faktisk kjolen på rens nå og får den ikke før mandag. Men renseriet sa at det ikke skulle vere noe problem.. :-)
¤Tiili¤ Skrevet 10. juni 2004 #12 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har tatt st tropez og den hverken smittet av på klærne eller luktet vondt.
Gjest Odense Skrevet 10. juni 2004 #13 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har tatt st tropez og den hverken smittet av på klærne eller luktet vondt. Så det er flere typer også?? Hmm..Må kansje prøve den da visst det ikke blir ver til å sole meg i før bryllupet.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå