Gå til innhold

Unger som ikke har sluttet med bleie og badebasseng....


@lfa

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere med unger som fortsatt bruker bleie når dere for eksempel drar i badeland/badepark?

Finnes det noen badebukser med "innebygd" bleie???

Ser liksom ikke helt for meg at alle ungene tisser i bassenget, heller....

I sjøen er det jo greit nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det finnes spesielle badebukser man kan bruke på de små slik at iallefall avføringen blir i buksa.

da vi var i Danmark for et par år siden fant vi spesielle badebleier i butikkhyllene på supermarkedene. De søg opp det som måtte komme av både urin og annet. De utvidet seg heller ikke i vann slik vanlige bleier gjør!

Lurer på hvorfor disse ikke kan skaffes i Norge?

Jeg kjøpte et helt lager da vi var der, og nå da småen er blitt tørr, gav jeg dem videre til andre med småbarn!

Kanskje man burde tatt noen tlf til de som selger slikt og tipset dem?

Klemmer fra

Charmina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle små unger tisser i vannet! :wink:

Du får kjøpt sånne bleier som holder inne det harde som nevn på babyutstyr/lekeforretninger. De koster vel mellom 75-120 kr. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Hei.

På Fru Lyng får en kjøpt badebukser som er beregnet på babyer som driver med baby-svømming. Disse er kjempefine og ikke altfor dyre. Svømmeinstruktøren vår på babysvømminga hadde jobbet som det i 7 år. Hun har ALDRI opplevd at noen barn hadde "bæsja" i bassenget. Hun mente at det var en slags refleks der..... :o

Jeg er ikke ekspert, men i de 3 årene vi "vanka" der opplevde vi ingenting slikt heller......

Lykke til med badinga.... :P:P

Hilsen Thomasine ( som enda ikke klarer å logge seg inn :-( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. JEG har opplevd at sønnen min dreit i bassenget på babysvømminga. Dessverre hadde vi akkurat den gangen gått over til ny badebukse, som var litt stor. Den gamle ville holdt alt "på plass", da den var trangere rundt beina. Ja ja, vi var siste "heatet" og det var på slutten av timen, så instruktøren tok alle over til andre enden, mens jeg fløy ut på toalettet med ungen, og min mor (som heldigvis var med) prøvde å få fisket det opp.

Instruktøren sa senere at hennes unger nesten alltid gjorde det da de kom uti. Det kan jo være hun sa det for å trøste.

Men urin bryr jeg meg ikke så mye om. Det er klor i vannet og vi dusjer jo godt etterpå. Men jeg innbiller meg at det første han gjorde da vi kom uti var å tisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, min lille pode nærmer seg 3 år, finnes de badebuksene i den størrelsen?

Han har ikke helt fattet at han kan si fra før [/i han bæsjer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på badeland forleden dag og der fulgte (tror jeg da) badebleie med i prisen for de små. Den fungerte kjempefint.

Dette var www.vannland.no i bergen. Men de burde i allefall kunne si hvor man får kjøpt disse bleiene.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...