AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Jeg er en ellers frisk og sunn dame i begynnelsen av tjue årene. Har nylig blitt kastet inn i ny jobb, veldig aktiv en sådan. Har aldri vært i dårlig form, og har aldri vært så sliten som nå. For noen uker siden hadde jeg fryktelig vondt i mageregionen, gikk på toalettet og ut kom det en klump.(da fra vagina, ikke bak) Har sjekket det hos lege, og det var ikke noen abort, som vi først trodde. De tror det kan ha vært en cyste. Etter det har jeg vært helt ødelagt. Alt er slitsomt, og jeg blir fryktelig fort tungpustet og stiv(her snakker vi pesing av å ta ett par steg med stigning). Allmentilstanden er generelt helt r*va, og jeg føler at jeg skal svime av til en hver tid. I jobben min så er helse veldig viktig, så har vært hos lege flere ganger. Tatt blodprøver og det som er å ta, og det eneste de konkluderte med var at blodnivået mitt var litt lavt. Resten var OK i følge testene. Men det gir da ikke mening at jeg skal være så ødelagt som jeg er nå? Har fått jerntabeletter, som ikke virker, ihvertfall ikke til nå. Blir fryktelig fort stiv i muskulaturen, andpusten og generelt slapp og sliten, veldig ør i hodet til en hver tid(føles som om jeg skal svime av + at det føles som om jeg har et kraftig trykk i hodet). Hva kan det være for noe? Noen som har hatt noe lignende og kan relatere? Anonymous poster hash: cf005...adb
Gjest Vevila Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Høres ut som lav blodprosent ja. Har du fått sjekker at prosenten faktisk går opp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå