AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Kastet nettopp min gamle vippetang fra forrige årtusen. Den var dårlig uansett, fordi den tok tak i huden av og til, og det gjorde vondt. Ikke fikk jeg tak i alle vippene heller. Er det noe spesielt jeg bør lete etter? Forskjeller på en billig mot dyrere? Hvilke butikker? På nett? Anonymous poster hash: 49489...098
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Shiseido sin.... Løp og kjøp! Jeg trodde egentlig vippetang var noe tull, for jeg merket ikke noe fra eller til på de utallige jeg hadde prøvd fra før. Men så investerte jeg i Shiseido sin, og den funker faktisk veldig bra Anonymous poster hash: 6e4ee...c4b
Zinnia Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Jeg har foreløpig ikke prøvd Shiseido sin så kan ikke sammenligne, men jeg er veldig fornøyd med Mister Mascara sin sorte og røde, den er super, billig, og det følger med mange nye pads!
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Jeg har brukt en fra H&M og vært kjempefornøyd. Jeg kan egentlig ikke helt tro på at det skal være noe forskjell, de skal jo bare bøye vippene. Anonymous poster hash: 3481b...866
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 20. april 2014 #5 Skrevet 20. april 2014 (endret) Du må kanskje regne med å måtte lete litt før du finner en vippetang som passer deg. Det er forskjell på dem, f.eks. på lengden og hvor runde de er (da snakker jeg om selve "hodet" på tangen). (Google "eyelash curler comparison".) Det kommer an på ansiktsformen din, og form og størrelse på øynene, vippene og øyelokkene. De som er laget for asiatiske øyne (Shu Uemura, Shiseido, Koji, etc...) er lengre og flatere enn de som er beregnet for vestlige jenter. Hvis man ikke er asiatisk, trenger man antagelig en kortere og rundere vippetang. Jeg har ennå til gode å finne en som både passer perfekt til formen på øynene mine, og som bøyer vippene fint. Jeg kjøpte en "Shu" for et par år siden, men den ble helt feil for meg, så har nå en fra "Le Metier de Beaute" som nesten (men bare nesten!!!) har riktig fasong, men er ennå ikke helt fornøyd, så jeg har bestilt en fra "Tarte" som ser enda rundere og kortere ut, og håper den passer. Tarte Cosmetics Se hvor stor forskjell det kan være: Endret 20. april 2014 av Bea »-(¯`v´¯)-»
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 20. april 2014 #6 Skrevet 20. april 2014 Jeg har foreløpig ikke prøvd Shiseido sin så kan ikke sammenligne, men jeg er veldig fornøyd med Mister Mascara sin sorte og røde, den er super, billig, og det følger med mange nye pads! Sikkert en fordel at padsene er røde, da ser man vippene bedre.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 Jeg har prøvd Shiseido, Shu Uemura, Kevyn Aucoin, MAC, Chanel ..... Alt. INGEN slår vippetangen fra Anna Sui. Fås kjøpt på eBay til 100 kr. inkl. frakt. Anonymous poster hash: 4d1e4...79e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2014 #8 Skrevet 20. april 2014 Du må kanskje regne med å måtte lete litt før du finner en vippetang som passer deg. Det er forskjell på dem, f.eks. på lengden og hvor runde de er (da snakker jeg om selve "hodet" på tangen). (Google "eyelash curler comparison".) Det kommer an på ansiktsformen din, og form og størrelse på øynene, vippene og øyelokkene. De som er laget for asiatiske øyne (Shu Uemura, Shiseido, Koji, etc...) er lengre og flatere enn de som er beregnet for vestlige jenter. Hvis man ikke er asiatisk, trenger man antagelig en kortere og rundere vippetang. Jeg har ennå til gode å finne en som både passer perfekt til formen på øynene mine, og som bøyer vippene fint. Jeg kjøpte en "Shu" for et par år siden, men den ble helt feil for meg, så har nå en fra "Le Metier de Beaute" som nesten (men bare nesten!!!) har riktig fasong, men er ennå ikke helt fornøyd, så jeg har bestilt en fra "Tarte" som ser enda rundere og kortere ut, og håper den passer. Tarte Cosmetics Se hvor stor forskjell det kan være: Dette var interessant! Jeg har lenge tenkt å investere i vippetang fra Shuemura, men siden jeg har europeiske øyne så er det kanksje ikke et riktig valg for meg? Jeg har veldig store øyne, både runde og "lange", hvilken er riktig for meg da? Har tenkt litt på Shisheido sin, men også den er vel laget for små, flate, asiatiske øyne.. Anonymous poster hash: 3d53d...f48
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Dette var interessant! Jeg har lenge tenkt å investere i vippetang fra Shuemura, men siden jeg har europeiske øyne så er det kanksje ikke et riktig valg for meg? Jeg har veldig store øyne, både runde og "lange", hvilken er riktig for meg da? Har tenkt litt på Shisheido sin, men også den er vel laget for små, flate, asiatiske øyne.. Anonymous poster hash: 3d53d...f48 Har ikke prøvd Shiseido sin, men hvis det er riktig som jeg har hørt, ligner den veldig på Shu. Hvis du har forholdsvis store, runde europeiske øyne, er det mest trolig at du trenger en tang som er rundere enn disse to. Det er dumt at man må prøve og feile (og kjøpe vippetenger som ikke passer), før man finner "sitt" merke.
Proppen Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Ebay er din venn Jeg kjøpte elektrisk vippetang der til ca. 20 kr som er helt fantastisk, anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå