Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Hei! Håper noen av dere kan hjelpe meg! Jeg skulle så gjerne ha blitt anbefalt en ansiktskrem som er GOD! Jeg har lett for å bli blank/fet i panne spesielt i løpet av dagen. Har prøvd MANGE forskjellige, men enten så blir jeg FOR tørr, eller så blir jeg fort blank. Har nok blandingshud. Har egentlig aldri vært plaget med uren hud, litt på hake og nese er det eneste. Hva anbefaler "ekspertene"?!? Thanks
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 loreal sin grønne gelé... Husker ikke hva den heter, men den selges i matbutikken. Denne er jo perfekt for fet/blank hud... Den holder ikke til meg, jeg har litt tørr hud...
Gjest Étoile Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 Stikk innom en hudpleier, hudanalyse får man som oftest gratis. En hudpleier ser hvilken hudtype du har, og vet hvilken krem som passer. Så kan du spørre om å få med deg en prøve, så du ikke bruker masse penger på noe som ikke fungerer for deg. Jeg liker fuktighetskremene fra Dermalogica, jeg vil tippe at Active Moist kanskje passer for deg.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 Jeg har slik hud og har brukt Active Moist fra Dermalogica den er veldig bra. Er du i 40 årene slik som meg vil du kanskje har noe mer anti age.....Nå bruker jeg Lancome sin Resolution er dyr 450 kr på strawberry.Vet ikke om den er værdt pengene men er super til blandingshud ikke kjøp feil det er til normal hud også. Fikk en prøve av Loreal sin nye vet ikke hva den heter ,men Claudia Sciffner ?? er på reklamen ,den var vist like god tror jeg kjøper den når krukken er tom og den koster bare 1 hundrelapp.
Gjest anneline Skrevet 10. juni 2004 #5 Skrevet 10. juni 2004 Du har nok helt rett i det at i mange tilfeller kan man like gjerne bruke L'oreal som Lancome ettersom de bra sakerne til L'oreal ofte er identiske med tilsvarende produkt hos Lancome (sjekk bare krukkene). Det er samme eier og produksjonssted. Ingen av merkene er vel akkurat noe å rope hurra for, men L'oreal er iallefall rimeligere enn Lancome. Line Eraser Pure Retinol Concentrate fra L'oreal inneholder f.eks like mye retinol som andre og mye dyrere produkter og er et bra alternativ hvis du har tro på retinol. Ofte har disse antirynkekremene så forsvinnende lite av disse antioxydantene (som de gjerne selv har forsket på og funnet ut 'revolusjonerende og enestående' ting om...) i kremene sine at man like godt kan skippe det, så i de fleste tilfeller kan man like godt spare penger og gå for noe mindre fancy uten å miste noen effekt i det hele tatt. Solfaktor er det beste du kan gi huden din for å bevare den ung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå