Lilletrollet Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Noen som husker tv serien "Silke" som gikk på tv 2 tidligere? Krim serie,med "rike" mennesker som ble drept(eller husker jeg feil) Mener å huske at hovedrolle figurene fikk hverandre til slutt og at han døde? Stemmer det? Han var iallefall veldig kjekk,slik jeg husker det.
J.K. Rowling Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Den mannlige skuespilleren spiller faren til Jess i Gilmore Girls.
Usikker Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Stemmer det - Rita Lance het den ene rolle-figuren............ Hva var det nå motparten het da :klø: Og ja - de "fikk hverandre" - og hun satt igjen med stor mage da han ble skutt og drept.
Iselilja Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 Stemmer det - Rita Lance het den ene rolle-figuren............ Hva var det nå motparten het da :klø: Chris Lorenzo
Miss Marple Skrevet 9. juni 2004 #5 Skrevet 9. juni 2004 Jeg elsket Silke. Husker første gangen det gikk, da pleide vi alltid å samle gjengen i kjellerstuen vår å se på. Utrolig gøy! Kunne godt sendt den i reprise. Eller Sledgehammer, den serien synes jeg var utrolig morsom.
Nitha Skrevet 9. juni 2004 #6 Skrevet 9. juni 2004 Var ikke han også med i Melrose place? Var bareier og kjæresten til Amanda. Var i alle fall gift privat med hun som alltid hadde kort lyst hår i den serien. Husker ikke hva hun het. Fru Nitha
natasha Skrevet 9. juni 2004 #7 Skrevet 9. juni 2004 Den mannlige skuespilleren spiller faren til Jess i Gilmore Girls. Rob Estes! Han har spilt i Melrose Place og Suddenly Susan også.
MarianneE Skrevet 9. juni 2004 #8 Skrevet 9. juni 2004 Silke var et stort høydepunkt forran TVen! Rob Estes...
natasha Skrevet 9. juni 2004 #9 Skrevet 9. juni 2004 Var i alle fall gift privat med hun som alltid hadde kort lyst hår i den serien. Husker ikke hva hun het. Fru Nitha Josie Bisset eller noe slikt?
Gjest Elenath Skrevet 9. juni 2004 #10 Skrevet 9. juni 2004 Silke ja.. var kjempeforelska i Rob Estes. Mmmmm... Hadde vært moro med en reprise ja.
tuji Skrevet 9. juni 2004 #11 Skrevet 9. juni 2004 Så rart, jeg tenkte på denne serien i går. Jeg grein og grein da Chris Lorenzo døde...
Gjest GreenSky Skrevet 9. juni 2004 #13 Skrevet 9. juni 2004 Husker den serien godt, ja. Fikk ikke lov til å se jeg heller, men jeg hadde jo tv på rommet så da ble det en del sene kvelder med snik-tv.
Gjest Starya Skrevet 9. juni 2004 #14 Skrevet 9. juni 2004 Huff ja. Skikkelig sipe-slutt. Eller, slutt var det jo ikke, serien fortsatte med andre etterforskere. Men den ble aldri den samme. Hadde den blitt sendt i reprise nå, tror jeg nok jeg hoderystende ville lurt på hva i all verden som fenget med serien før. Pleier å være slik med ting man minnes fra sin ungdoms vår..
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2004 #15 Skrevet 9. juni 2004 Digget den serien....husket jeg tenkte at intro-sangen var "sexy".. Clea
Isiselin Skrevet 9. juni 2004 #16 Skrevet 9. juni 2004 Åh, ja!! Silke var genialt! Elsket Rob Estes og skulle så definitivt gigte meg med ham når jeg ble stor! Ellers husker jeg jo godt den andre krimserien som gikk omtrent samtidig; "Tropical Heat" med den urkjekke privatdetektiven med langt hår. Tror rollefiguren hans het Nick.... Det var tider, det...
Julie Skrevet 9. juni 2004 #17 Skrevet 9. juni 2004 Jeg digga den også, vært artig om de sendte den i reprise.
Ra|cer Skrevet 9. juni 2004 #18 Skrevet 9. juni 2004 *Vil ha i reprise* Jeg var ikke gamle jenta når det gikk, men fikk lov til å se det av pappaen min! Elsket den serien, selv om jeg tviler på at jeg egentlig forsto alt? Derfor hadde det vært morsomt å sett det igjen! :D Kanskje sende brev til Tv2? hmm...
Gjest Rio Skrevet 9. juni 2004 #19 Skrevet 9. juni 2004 jeg savner den! greit nok, jeg var bare en liten pike da den gikk.. satt å surfa på den for ikke så veldig lenge siden.. fant en del fan sider.. og lasta ned theme sangen, den er så rå :D og rob estes er HOT!
Julie Skrevet 9. juni 2004 #20 Skrevet 9. juni 2004 Øy, hvor lasta du ned theme songen? Og hvor fant du de sidene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå