Gå til innhold

Husker dere serien "silke"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker tv serien "Silke" som gikk på tv 2 tidligere? Krim serie,med "rike" mennesker som ble drept(eller husker jeg feil)

Mener å huske at hovedrolle figurene fikk hverandre til slutt og at han døde? Stemmer det? Han var iallefall veldig kjekk,slik jeg husker det.

Skrevet

Den mannlige skuespilleren spiller faren til Jess i Gilmore Girls.

Skrevet

Stemmer det - Rita Lance het den ene rolle-figuren............ Hva var det nå motparten het da :klø:

Og ja - de "fikk hverandre" - og hun satt igjen med stor mage da han ble skutt og drept.

Skrevet
Stemmer det - Rita Lance het den ene rolle-figuren............ Hva var det nå motparten het da :klø:

Chris Lorenzo

Skrevet

Jeg elsket Silke. Husker første gangen det gikk, da pleide vi alltid å samle gjengen i kjellerstuen vår å se på. Utrolig gøy! Kunne godt sendt den i reprise.

Eller Sledgehammer, den serien synes jeg var utrolig morsom.

Skrevet

Var ikke han også med i Melrose place? Var bareier og kjæresten til Amanda.

Var i alle fall gift privat med hun som alltid hadde kort lyst hår i den serien. Husker ikke hva hun het.

Fru Nitha

Skrevet
Den mannlige skuespilleren spiller faren til Jess i Gilmore Girls.

Rob Estes! Han har spilt i Melrose Place og Suddenly Susan også.

Skrevet

Silke var et stort høydepunkt forran TVen!

Rob Estes... :sikle:

Skrevet
Var i alle fall gift privat med hun som alltid hadde kort lyst hår i den serien. Husker ikke hva hun het.

Fru Nitha

Josie Bisset eller noe slikt?

Gjest Elenath
Skrevet

Silke ja.. var kjempeforelska i Rob Estes. Mmmmm... :sjarmor:

Hadde vært moro med en reprise ja. :Nikke:

Skrevet

Så rart, jeg tenkte på denne serien i går.

Jeg grein og grein da Chris Lorenzo døde...

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Fikk ikke lov å se på det :-?

Gjest GreenSky
Skrevet

Husker den serien godt, ja. Fikk ikke lov til å se jeg heller, men jeg hadde jo tv på rommet så da ble det en del sene kvelder med snik-tv. :P

Gjest Starya
Skrevet

Huff ja. Skikkelig sipe-slutt. Eller, slutt var det jo ikke, serien fortsatte med andre etterforskere. Men den ble aldri den samme.

Hadde den blitt sendt i reprise nå, tror jeg nok jeg hoderystende ville lurt på hva i all verden som fenget med serien før. Pleier å være slik med ting man minnes fra sin ungdoms vår.. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Digget den serien....husket jeg tenkte at intro-sangen var "sexy".. :ler:

Clea

Skrevet

Åh, ja!! Silke var genialt! Elsket Rob Estes og skulle så definitivt gigte meg med ham når jeg ble stor! :sjarmor:

Ellers husker jeg jo godt den andre krimserien som gikk omtrent samtidig; "Tropical Heat" med den urkjekke privatdetektiven med langt hår. Tror rollefiguren hans het Nick....

Det var tider, det...

Skrevet

Jeg digga den også, vært artig om de sendte den i reprise.

Skrevet

*Vil ha i reprise*

Jeg var ikke gamle jenta når det gikk, men fikk lov til å se det av pappaen min! Elsket den serien, selv om jeg tviler på at jeg egentlig forsto alt? Derfor hadde det vært morsomt å sett det igjen! :D

Kanskje sende brev til Tv2? hmm... :ler:

Skrevet

jeg savner den! greit nok, jeg var bare en liten pike da den gikk.. satt å surfa på den for ikke så veldig lenge siden.. fant en del fan sider.. og lasta ned theme sangen, den er så rå :D og rob estes er HOT!

Skrevet

Øy, hvor lasta du ned theme songen? Og hvor fant du de sidene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...