Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

føler meg bare litt ensom akkurat nå. sitter her med et glass vin alene... på bursdagen min... kjenner ingen her jeg bor da jeg akkurat har flyttet hit... jeg prøver å skjemme meg litt bort, men det er ikke til stor hjelp når man helst vil ha litt selskap :trist:

måtte bare få det ut her...

Anonymous poster hash: c3e61...48e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har feiret bursdagen min alene de to siste årene. Det synes jeg er helt greit. I fjor var den eneste som gratulerte meg med dagen en passkontrollør som tilfeldigvis så at jeg hadde bursdag.

Om du er gira på selskap kan du vel alltids slå på tråden til noen venner?

Anonymous poster hash: f6924...f2c
Skrevet

Drikk resten av flaska og fyr opp tinder!

Skrevet

Gratulerer med dagen. Kos deg med flaska ! ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drikk resten av flaska og fyr opp tinder!

hørtes ut som noe jeg kunne gjort nå :P haha

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med dagen. Kos deg med flaska ! ;)

tusen takk :) koser meg veldig med den ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har feiret bursdagen min alene de to siste årene. Det synes jeg er helt greit. I fjor var den eneste som gratulerte meg med dagen en passkontrollør som tilfeldigvis så at jeg hadde bursdag.

Om du er gira på selskap kan du vel alltids slå på tråden til noen venner?

Anonymous poster hash: f6924...f2c

jeg syns bare det er litt trist. kjenner litt ekstra på at jeg er alene i byen.... har noen venner, men ingen nære som jeg kan snakke med nå føler jeg

Skrevet

Jeg har feiret noen bursdager alene ved å dra på et ok spisested og på kino etterpå. Dette er noe jeg ville/har gjort med venner også, så ikke så annerledes. Har bursdag snart, så må begynne å tenke på hva jeg skal gjøre i år.

Skrevet

Hvor bor du? ;)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye med dagen ts.. :bursdag:

Jeg har "feiret" dagen min alene i mange år frivillig fordi det er det jeg liker best, jeg hater stor ståhei og stormende jubel på dagen. Aller helst har jeg lyst å slå av telefonen på dagen og ikke snakke med så mange. Men det spiller ikke så stor rolle hva jeg pleier/liker, for deg er det sikkert kipt når du aller helst ønsker selskap. Prøv å gjør det beste ut av det, kos deg med vin, finn en god film, ha seriemaraton resten av kvelden, prøv å distraher "ensomhets" tankene best mulig med de tingene du liker å gjøre.. Du er nyinnflyttet, å skape nye relasjoner på et nytt sted tar kanskje litt tid, men om et år er muligens situasjonen annerledes..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du? ;)

oslo :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med dagen. Jeg tar en skål med deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så utrolig mye med dagen ts.. :bursdag:

Jeg har "feiret" dagen min alene i mange år frivillig fordi det er det jeg liker best, jeg hater stor ståhei og stormende jubel på dagen. Aller helst har jeg lyst å slå av telefonen på dagen og ikke snakke med så mange. Men det spiller ikke så stor rolle hva jeg pleier/liker, for deg er det sikkert kipt når du aller helst ønsker selskap. Prøv å gjør det beste ut av det, kos deg med vin, finn en god film, ha seriemaraton resten av kvelden, prøv å distraher "ensomhets" tankene best mulig med de tingene du liker å gjøre.. Du er nyinnflyttet, å skape nye relasjoner på et nytt sted tar kanskje litt tid, men om et år er muligens situasjonen annerledes..

Tusen takk :blomst:

har alltid vært litt oppmerksomhet rundt meg når jeg har bursdag. har vært i nærheten av et par venner, eller familie. men her har jeg ingen... å det er egentlig litt kjipt. snakket med mamma tidligere i dag men blir ikke helt det samme å snakke med noen over telefon kjenner jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med dagen. Jeg tar en skål med deg.

takk :):vin:

AnonymBruker
Skrevet

oslo :fnise:

Kom til Finnmark så kan vi ha en jente-kveld med vin og tamponger :)

Anonymous poster hash: 27bf2...2c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med dagen :blomst:

tusen takk :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Kom til Finnmark så kan vi ha en jente-kveld med vin og tamponger :)

Anonymous poster hash: 27bf2...2c7

litt langt men takk for tilbudet :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Grattis!

Jeg har ufrivillig feiret alene de siste fem årene. Det blir lettere og lettere for hvert år. Nå har ikke jeg kontakt med andre enn hjemmesykepleien og fastlegen uansett, så jeg er vant til å være alene selvom jeg ikke liker det.

Anonymous poster hash: ab2fc...015

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med dagen! :skaal:

Kos deg med vin og sett på en film eller musikk, surf på nett og kos deg. Det er ikke så ille være alene på bursdagen sin egentlig, også har du jo oss her inne! :biggrin:

:klemmer::kristin:

*skåler for deg*

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...