AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Kjæresten min og jeg har hatt en dårlig periode med mye sjalusi, krangling og usikkerhet. Men det ser ut som ting har begynt å stabilisere seg nå og vi setter mer pris på de gode studene sammen. Allikevel sliter jeg med sexlyst. Føler meg som en tømmestasjon, at han har fått sitt og jeg har "tapt" om vi har sex (er veldig glad i sex ellers, men etter dårlige perioder får jeg alltid disse tankene). Jeg tror kjæresten min er veldig flink til å skille mellom sex og følelser. Han hadde sex med eksen sin samme dag som han dumpet henne (hun hadde fortsatt følelser for han). Han har heller aldri problemer med å ha sex selv om vi hatt en alvorlig krangel etc. Har lyst til å gå 2 måneder uten sex. Samtidig er jeg redd for at dette skal skape avstand mellom oss. Noen som har erfaring? Anonymous poster hash: e720d...d29
TøydukkeAnna Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Jeg ville ikke klart det, og ikke har jeg noe ønske om det heller. Har du prøvd å prate med kjæresten din om at du føler deg som en tømmestasjon?
Teeden Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Du tenker som en prostituert. Bare ikke bruk typen sin som en karriereplattform. Du kommer til å bli dumpa før eller siden.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 2 mnd? Prøv 2 år du. Anonymous poster hash: a0484...8bf
Zilas Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 På den ene siden tviler jeg på at det løser så mye for å være ærlig. Litt ettersom hvor lenge dere har vært sammen/alder tror jeg 2mnd lett kan ødelegge et allerde skjørt forhold. (Når det er sagt ville jeg ikke anbefale deg å sex hvis du ikke har lyst.) På den andre siden antar jeg at du allerde har forsøkt å løse problemet med mannen din, og at dialog ikke har ført frem? Dermed blir løsningen med sex-nekt en kvitt eller dobbel for deg. Enten kommer mannen til å gi deg mer oppmerksomhet/bidra til å løse problemet, eller så vil han bli sur og forholdet vil forverre seg.. Det er en stor risiko med dette prosjektet uansett. Det er vel ikke urimelig at menn (som kvinner), i et vanskelig forhold, lettere kan være tilbøyelig til å være utro hvis parteren nekter den andre sex over så lang tid. Likevel virker situasjonen din så desperat at du kanskje ikke har så mye å tape på å prøve dette.Med forbehold at antakelsen om at alle former for dialog ikke har ført frem.. Spent på å høre andres erfaringer og dine tanker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå