Gå til innhold

Brudekjoler i store størrelser

Anbefalte innlegg

Gjest Blyanten
Skrevet

Jeg sitter og saumfarer nettet etter brudekjoler i store størrelser, men finner i grunn lite. Er liksom de samme som går igjen og noen av de ser ut som svære telt.

Noen som vet om steder her til lands, hvor de selger vel fine brudekjoler i store størrelser?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er stor størrelse? Snakker du om type 46 eller 66?

Jeg tror du bør fokusere på produsenter som lager kjoler i store størrelser. Jeg vet at Pronovias lager kjoler i store størrelser, Mori Lee har egen linje i større størrelser.

De fleste salonger har et utvalg av kjoler i type "plus size", blant annet Brudekjolen i Oslo. Du bør kanskje bare ringe og høre hva de har i nærheten av deg?

Anonymous poster hash: 07157...8ad

Gjest Blyanten
Skrevet

Hva er stor størrelse? Snakker du om type 46 eller 66?

Jeg tror du bør fokusere på produsenter som lager kjoler i store størrelser. Jeg vet at Pronovias lager kjoler i store størrelser, Mori Lee har egen linje i større størrelser.

De fleste salonger har et utvalg av kjoler i type "plus size", blant annet Brudekjolen i Oslo. Du bør kanskje bare ringe og høre hva de har i nærheten av deg?

Anonymous poster hash: 07157...8ad

Jeg er litt variabel i størrelse. Kan gå inn i 52 som jeg går inn i 56, alt etter hvordan kjolen er.

Skrevet

Følger litt med på denne jeg ;-)

Jeg deler din erfaring med at mange av butikkene fører nøyaktig de samme kjolene i større størrelser, så utvalget virker litt lite.

Skrevet

Følger litt med på denne jeg ;-)

Jeg deler din erfaring med at mange av butikkene fører nøyaktig de samme kjolene i større størrelser, så utvalget virker litt lite.

AnonymBruker
Skrevet

Både Maggie Sottero, Pronovias og Ellis Bridals har størrelser opp til 60 på mange av kjolene ble jeg fortalt i samlingene jeg var på, Ellis Bridals har en egen kolleksjon også for litt større størrelser.(veldig mange fine!!😊😊) Men, en ting du må huske på. Hvis kjolen har snøring, så trenger du ikke størrelsen du vanligvis bruker. Jeg er strl 40/42 og kjolen jeg har kjøpt er strl 36 pga snøringen bak.

Anonymous poster hash: 60733...54f

• 4 uker senere...
Skrevet

Minkjole som ligger rett ved tønsberg fører callista som er en egen serie kjoler til bruder med former :) www.minkjole.no

Også er hun verdens søteste hun som driver den

Gjest Blyanten
Skrevet

Både Maggie Sottero, Pronovias og Ellis Bridals har størrelser opp til 60 på mange av kjolene ble jeg fortalt i samlingene jeg var på, Ellis Bridals har en egen kolleksjon også for litt større størrelser.(veldig mange fine!!) Men, en ting du må huske på. Hvis kjolen har snøring, så trenger du ikke størrelsen du vanligvis bruker. Jeg er strl 40/42 og kjolen jeg har kjøpt er strl 36 pga snøringen bak.

Anonymous poster hash: 60733...54f

Har forelsket meg i et par av kjolene til Maggie Sottero. Og jeg som i utgangspunktet hadde tenkt meg en helt enkel kjole... :)

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg ville tatt en telefon til Brudehuset på Hamar og hørt hvilke størrelser de fører! :jepp:

Lurer på om ikke Ladybird også har en plus size-collection.

Skrevet

Ladybird har flere modeller i store størrelser, og de på Brudehuset på Hamar er kjempeflinke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...