cottage Skrevet 17. april 2014 #1 Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Sitter her har visst fått meg en ny kjæreste. Han skal komme innom etterpå, han vil at vi skal bli et par. Jeg er livredd, han vet det. Han er en av gutta, så jeg har ikke så mye jeg skulle sagt heller mer... han elsker å knulle meg og jeg er liksom blitt hans. Jeg spurte om ikke vi skal gifte oss like godt, siden dette har skjedd. Han svarte ja. Han sier alltid at jeg virker redd. Ja svarer jeg. Jeg er redd. Jeg har aldri vært perfekt. Og kroppen min er en forædrer, som liker dine hender. Og jeg stoler ikke på kroppen min, nå er jeg på vippen og kanskje blir hekta, en hekt. Jeg ringte min ekssvigermor og gratulerte henne med åttiårsdagen, sa at jeg har fått meg en kjæreste, at han var ungdomskriminell, tidligere bankraner, hun begynte å le og sa at han burde rane en ny bank, sånn at vi også fikk noen kr. Jeg ga røret til han, så han fikk snakke med henne, (han har aldri ranet en bank). Men han synes jeg er passe sprø, og likevel ...måtte han le, fordi min ekssvigermor sa at han måtte rane mer. Hvordan skal jeg kunne fortelle til familien at jeg har fått meg en kjæreste, en tidligere bankrøver. Det har gått rykter om at vi har koset oss, men det har vi ikke gjort. Men dette ... går for raskt, har forsøkt å si at vi kan ta det rolig. Men han er ikke typen. Endret 20. april 2014 av cottage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 17. april 2014 #2 Del Skrevet 17. april 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå