Gjest Blomsterert Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Å kjøpe sex? Følger opp litt tråden om prostitusjon. Har jo notert meg at tidligere kriminelle, menn som ødelegger liv ved dopsalg, vold og leker hemningsløst med andres følelser...ja DE skal en kunne gi en sjanse. I nesten alle tilfeller er det mange her inne som mener det kan gies tid og en sjanse. Men har en mann kjøpt sex? Da er det ikke en sjanse for at "dere"vil være tolerante! Kan dere forklare?
Gjest Tris Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Nå blander du to vidt forskjellige ting her.
Gjest Whitestripes Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Hvorfor må man alltid sette ting opp mot hverandre? Jeg ønsker ikke et forhold med noen som har kjøpt sex, da det strider mot mine verdier. Det betyr ikke at jeg ønsker et forhold med noen som er voldelig, doplanger eller kriminell på annet vis. Finnes det virkelig ikke menn som ikke faller under noen av det du ramser opp, tror du? Da kan jeg fortelle at det gjør det faktisk. 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Det er en rekk ting som ikke er "det verste man kan gjøre" jeg overhodet ikke aksepterer fra en mann jeg skal velge. Jeg har faktisk en litt høyere standard for kjærlighet enn før hva "samfunne må akseptere".Anonymous poster hash: 4939f...012 1
Gjest Blomsterert Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Hvorfor må man alltid sette ting opp mot hverandre? Jeg ønsker ikke et forhold med noen som har kjøpt sex, da det strider mot mine verdier. Det betyr ikke at jeg ønsker et forhold med noen som er voldelig, doplanger eller kriminell på annet vis. Finnes det virkelig ikke menn som ikke faller under noen av det du ramser opp, tror du? Da kan jeg fortelle at det gjør det faktisk. Nå misforsto du. Jeg kom med eksempler på alt kvinner kan tilgi og gi en sjanse. Det er jo så og si alt. Unntatt sexkjøp. Skjønner du nå?
Gjest Blomsterert Skrevet 17. april 2014 #6 Skrevet 17. april 2014 Nå blander du to vidt forskjellige ting her. Ok : jenter ser ut til å tilgi og godta hva det skulle være UTEN sexkjøp. Jeg undres på hvorfor DET er det verste?
Gjest Blomsterert Skrevet 17. april 2014 #7 Skrevet 17. april 2014 Det er en rekk ting som ikke er "det verste man kan gjøre" jeg overhodet ikke aksepterer fra en mann jeg skal velge. Jeg har faktisk en litt høyere standard for kjærlighet enn før hva "samfunne må akseptere".Anonymous poster hash: 4939f...012 Kanskje da de som faktisk godtar det meste foruten sexkjøp kan svare?
Gjest Tris Skrevet 17. april 2014 #8 Skrevet 17. april 2014 Ok : jenter ser ut til å tilgi og godta hva det skulle være UTEN sexkjøp. Jeg undres på hvorfor DET er det verste? Hvorfor tillegger du jenter/kvinner dine egne holdninger og meninger? Jeg ville ikke vært sammen med en eksnarkoman, kriminell eller whatever heller. Så store problemer ønsker jeg meg ikke. Vennskap blir noe helt annet.
Gjest Tris Skrevet 17. april 2014 #9 Skrevet 17. april 2014 Kanskje da de som faktisk godtar det meste foruten sexkjøp kan svare? Da tror jeg du må oppsøke kriminelle arenaer for du finner de neppe på kg.
Gjest Whitestripes Skrevet 17. april 2014 #10 Skrevet 17. april 2014 Nå misforsto du. Jeg kom med eksempler på alt kvinner kan tilgi og gi en sjanse. Det er jo så og si alt. Unntatt sexkjøp. Skjønner du nå? Det er jo helt feil.
Eriks Skrevet 17. april 2014 #11 Skrevet 17. april 2014 Regner med at denne tråden kun er teoretisk, men om du har blitt dumpet tidlig i datingen fordi du har fortalt at du har kjøpt sex, så prøv heller å si det et par år inn i forholdet. Jeg er rimelig trygg på at selv de fleste som har svart i trådene du nevner ikke ville dumpet en mann når man har vært sammen en stund og alt det andre stemte. 3
Gjest Blomsterert Skrevet 17. april 2014 #12 Skrevet 17. april 2014 Hvorfor tillegger du jenter/kvinner dine egne holdninger og meninger? Jeg ville ikke vært sammen med en eksnarkoman, kriminell eller whatever heller. Så store problemer ønsker jeg meg ikke. Vennskap blir noe helt annet. Du aner ikke hvilke holdninger jeg har. Dette er et spørsmål på hvorfor kvinner (ikke ALLE) kan være tolerante ovenfor så mye. Bare ikke sexkjøp?
Gjest Blomsterert Skrevet 17. april 2014 #13 Skrevet 17. april 2014 Da tror jeg du må oppsøke kriminelle arenaer for du finner de neppe på kg. Du. Det fins da nok av tråder her hvor jenter er sammen med voldsutøvere, narkomane og såkalte playere.
Gjest Tris Skrevet 17. april 2014 #14 Skrevet 17. april 2014 Regner med at denne tråden kun er teoretisk, men om du har blitt dumpet tidlig i datingen fordi du har fortalt at du har kjøpt sex, så prøv heller å si det et par år inn i forholdet. Jeg er rimelig trygg på at selv de fleste som har svart i trådene du nevner ikke ville dumpet en mann når man har vært sammen en stund og alt det andre stemte. Der tar du feil. 1
Gjest Tris Skrevet 17. april 2014 #15 Skrevet 17. april 2014 Du. Det fins da nok av tråder her hvor jenter er sammen med voldsutøvere, narkomane og såkalte playere. Ja, men det er ikke disse du tenker på.
Gjest Blomsterert Skrevet 17. april 2014 #16 Skrevet 17. april 2014 Regner med at denne tråden kun er teoretisk, men om du har blitt dumpet tidlig i datingen fordi du har fortalt at du har kjøpt sex, så prøv heller å si det et par år inn i forholdet. Jeg er rimelig trygg på at selv de fleste som har svart i trådene du nevner ikke ville dumpet en mann når man har vært sammen en stund og alt det andre stemte. Ja. Endelig en som skjønte. Håper du har rett. Mange er nemlig konsekvente på dette ved spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #17 Skrevet 17. april 2014 Du aner ikke hvilke holdninger jeg har. Dette er et spørsmål på hvorfor kvinner (ikke ALLE) kan være tolerante ovenfor så mye. Bare ikke sexkjøp? Sexkjøp er alvorlig kriminalitet som på en gang rammer partneren og andre kvinner, samtidig som det røper et kvinnesyn som ikke tåler dagens lys. Sexkjøp er et utilgivelig svik. Anonymous poster hash: 55865...ee0
Gjest Blomsterert Skrevet 17. april 2014 #18 Skrevet 17. april 2014 Ja, men det er ikke disse du tenker på. Vanskelig det skulle være da. Nytter ikke. Får se om andre har forståelse for hva jeg mener.
Gjest Tris Skrevet 17. april 2014 #19 Skrevet 17. april 2014 Vanskelig det skulle være da. Nytter ikke. Får se om andre har forståelse for hva jeg mener. Ja bare let videre du. Lykke til. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 17. april 2014 #20 Skrevet 17. april 2014 Sexkjøp er alvorlig kriminalitet som på en gang rammer partneren og andre kvinner, samtidig som det røper et kvinnesyn som ikke tåler dagens lys. Sexkjøp er et utilgivelig svik.Anonymous poster hash: 55865...ee0 Verre svik enn å bli mishandlet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå