punkyB Skrevet 8. juni 2004 #1 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har tatt div. blodprøver ifm. med at jeg testet formen og fikk beskjed skriftlig av legen i posten idag om at jeg har litt lite blod. Han anbefalte å ta multivitaminer UTEN jern. Er det ingen sammenheng mellom lite blod og lavt jerninnhold ? DVs. skal jeg unngå å få i meg for mye jern - hverfall via tilskudd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #2 Del Skrevet 10. juni 2004 Veit ikkje heilt om eg skjønte den.. Ta ein tlf til legen imorgon du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 10. juni 2004 #3 Del Skrevet 10. juni 2004 Blodmangel har ikke sammenheng med jerninnhold i blodet. Jeg har nok blod og normal blodprosent, men jernlagrene mine er det veldig lave verdier på. Jeg spiser jern for å bygge opp lageret av jern. Så det er nok riktig at du ikke trenger jern. Det er ikke bra med for mye jern i blodet. Håper du skjønte dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 10. juni 2004 Blodmangel har ikke sammenheng med jerninnhold i blodet. Jeg har nok blod og normal blodprosent, men jernlagrene mine er det veldig lave verdier på. Jeg spiser jern for å bygge opp lageret av jern. Så det er nok riktig at du ikke trenger jern. Det er ikke bra med for mye jern i blodet. Håper du skjønte dette. Takk skal du ha for opplysende info :-) Jeg trodde det VAR sammenheng jeg. Vi er jo akkurat motsatt tilfeller da. Vil tro det ikke er bra å spise jerntilskudd når man faktisk har nok jern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå