Gå til innhold

Hvilken fy-mat Må du bare ha av og til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av denne tråden i ett annet forum...

http://www.klikk.no/forum/mat/index.php?/topic/538-guilty-pleasuresjeg-vet-dere-har-det/#entry2455

Hvilke type ferdigmat, fastfood osv.. MÅ du bare ha av og til? Til tross for at du VET at det er drittmat og ikke det beste for deg? Kanskje smaker det til og med ikke sååå godt, men du MÅ bare ha det.....

For å starte med meg selv, så ELSKER jeg MAXI boller. :eeeh: Disse kyllingbollene i hermetikk med paprikasaus.. Synes det er så flaut at jeg bare spiser det når mannen er på jobbreise.. og det er ikke så ofte... Da nyter jeg to måltid (middag og kvelds samme dag) med MAXI boller og spagetti.. :plystre:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe fan av junk food i det hele tatt. Veldig glad i pizza da, men av den skikkelige sorten. Unngår å lage fordi jeg ikke kan spise uten å fråtse.

Unner meg sjokolade nå og da, samt at jeg ikke kutter ut vin.

Anonymous poster hash: 00d7e...1be
Gjest Frøken-Larsen
Skrevet

Er svak for paprikachips med altfor store mengder holidaydip!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Kebab.

Noen ganger bare MÅÅÅÅ jeg ha det, ellers blir jeg som en furten drittunge :ler:

Heldigvis ikke oftere enn kanskje 4-5 ganger i året.

Bortsett fra det så er det pizza, men da er der kun hjemmelaget som gjelder, så det regnes vel ikke med i denne tråden

Skrevet (endret)

* Maxboller

* Grandiosa med kjøttdeig og løk

* Babygrøt

* Cheeseburger fra McDonald's

* Joikakaker

* Påskeeggene fra Freia fylt med melkekrem

* Snack Chips fra Kims

* Loffskiver med Nugatti

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Belle âme
Skrevet (endret)

Påskeegg fra freia

kebab

ostepop

oreois

Risbabygrøt med banan.

Endret av Belle âme
Skrevet

Pizza fra Domino's, særlig med fylt skorpe. Og de fantastiske ostebollene med hvitløkssmør de har. Og selvsagt masse ekstra oliven og ananas, jeg bare elsker den kombinasjonen :fnise: Heldigvis skjer det kun et par ganger i året, det er altfor mye mat for en, så jeg bestiller bare fra Domino's hvis jeg feks har overnattingsbesøk :)

Ellers er jeg en sucker for sjokolade, særlig sjokolade med lakris i (feks islandsk sjokolade som Hitt eller Draumur) eller de med crispy, salt fyll som feks Smash, Cadbury Chrunshums eller Cadbury Choc Full of Pretzels. Thornton-konfekt er også en stor favoritt, særlig de mørke bitene med fyll. Og jeg ELSKER marsipan, aller helst den som mamma og jeg pleier å lage til jul :hjerter:

Er det påskeeggtid snart tro...? :fnise:

Skrevet

Nå om dagen går det i Blue Castello.

Jeg er et svakt, svakt menneske når det kommer til god ost...

Skrevet

Spiser aldri junkfood eller snop, men kan hive nedpå en pose lakris i et jafs.

Gjest BettyBoop
Skrevet

http://www.klikk.no/forum/mat/index.php?/topic/538-guilty-pleasuresjeg-vet-dere-har-det/#entry2455

Hvilke type ferdigmat, fastfood osv.. MÅ du bare ha av og til? Til tross for at du VET at det er drittmat og ikke det beste for deg? Kanskje smaker det til og med ikke sååå godt, men du MÅ bare ha det.....

For å starte med meg selv, så ELSKER jeg MAXI boller. :eeeh: Disse kyllingbollene i hermetikk med paprikasaus.. Synes det er så flaut at jeg bare spiser det når mannen er på jobbreise.. og det er ikke så ofte... Da nyter jeg to måltid (middag og kvelds samme dag) med MAXI boller og spagetti.. :plystre:

av og til må jeg bare ha en kyllingburger og pommes frites fra mcdonalds eller burgerking. En sjelden gang er det bare heelt nydelig
AnonymBruker
Skrevet

Baconburger :sikle:

Anonymous poster hash: 5c6ba...8c4

Skrevet

- McDonald's

- Rimini

- Maxboller med pasta

- Nudler

Namme.

Skrevet

Freia mokka- og krokan sjokolader. Is

Skrevet

Cheeseburger fra McDonalds!

Skrevet

Snickers.

Egentlig foretrekker jeg mørk sjokolade, men av og til bare må jeg ha snickers. Gjerne flere enn en.

:heks:

• Liker 1
Skrevet

Ser noen nevne babygrøt, er det usunt og kommer under kategorien junkfood???

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ser noen nevne babygrøt, er det usunt og kommer under kategorien junkfood???

Det er LoveOneDirection som skrev det. Hun har et opplagt trøblete forhold til mat om man ser på andre tråder hun har deltatt i

• Liker 1
Skrevet

Iskaffe, boller og japp

Skrevet

Det er LoveOneDirection som skrev det. Hun har et opplagt trøblete forhold til mat om man ser på andre tråder hun har deltatt i

Yvonne skriver babygrøt også

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...