Icy Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Dro på vorspill hos en kompis. Så kom det ett kjærestepar. Når vi var på byn så satt vi der og drakk. Husker ikke alle detaljene siden jeg var "litt brisen" (lol) men jeg satt med telefonen min i hånden.. Så tok hun telefonen fra meg og satt og knotet på den. Så etter en stund gav hun meg ølen som hun hadde lovet meg (kan ikke huske hun har lovet meg enn.. kanskje det bare var en unnskyldning?). Neste morgen sjekket jeg telefonen min. Hun hadde lagret sitt tlf på min mobil og hun hadde fått mitt nr. Hvordan skal jeg tolke dette? Hun er sammen med en fyr så vet ikke hva jeg skal tro... Har også sendt henne ett par meldinger, men virker ikke som hun er så særlig giret på meldinger.
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Hun var full, så en mobiltelefon og hadde lyst til å legge inn sitt telefonnummer? Siden hun ikke er interessert i noe melding så tror jeg ikke at det er mer.
Gjest Chrizzy Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Tror i alle fall at du ikke skal skrive nå mer til henne, i alle fall når hun ikke svarer. Man vet jo aldrig, kanskje hun gjorde de for å gjøre typen sjalu, var han der? Eller.... De kan jo være mye rart! Å så er det jo de m at hun er opptatt å da
Icy Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2004 Jeg tror neppe hun hadde fått i seg så mye at hun ikke viste hva hun gjorde. Av erfaring så er det jammen ikke lett å skrive inn ett navn og tlf når man er meget brisen. Så brisen var hun neppe. Og hun drakk ikke så mye som jeg fikk med meg heller...
LilleBille Skrevet 9. juni 2004 #5 Skrevet 9. juni 2004 Noen mennesker "må" skrive navnet sitt "alle" steder .. enten det er på skolepulter, dovegger eller "tilgjengelige" mobiletelefoner... Kall det gjerne markeringsbehvov.. det behøver ikke være mer enn det.. Fikk du ikke svar på første melding.. ønsker hun ikke kontakt..
Gjest GreenSky Skrevet 9. juni 2004 #6 Skrevet 9. juni 2004 Det kan jo tenkes at dere fikk veldig god kontakt der og da - i fylla. En såkalt "fyllevenn", mens ting blir noe helt annet når en er edru. Muligens. Send henne en melding en gang du vet hun skal ut og se da vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå