Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min nekter å ha sex med meg resten av påsken fordi vi er på hytta med familien hans. Jeg ser ingen problem med dette, det er jo naturlig at kjærrstepar har sex, vi har jo hørt foreldrene hans ha sex så hvorfor er han så redd for at noen skal høre oss hvis vi har sex? Jeg er kjempe sint og lei meg. Hadde ikke blitt med om jeg hadde visst at dette skulle bli en sexnekt-påskeferie. Verste ferien jeg har hatt.

Anonymous poster hash: 9763f...8af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår han godt! Er ubehagelig å ha sex på hytten om foreldrene er der..

Anonymous poster hash: fc9b8...1f1
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke benytt sjansen til å purre han skikkelig, slik at sexen blir ekstra bra når dere kommer hjem igjen?

Anonymous poster hash: d968c...805

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår han godt! Er ubehagelig å ha sex på hytten om foreldrene er der..

Anonymous poster hash: fc9b8...1f1

Jeg også, og guess what, påsken varer kun i 3-4 dager til.

Anonymous poster hash: f14c8...b19

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

.. Mente selfølgelig pirre, ikke purre.

Anonymous poster hash: d968c...805

• Liker 10
Skrevet

Det går an å være stille, men likevel få sneket seg til en runde, da.. Eller man kan gå tur; ha sex oppetter et tre, på et svaberg, i bilen e.l.

• Liker 1
Skrevet

Hadde du valgt å bli hjemme så hadde du ikke fått påskeferie sammen med han engang.

Sex kan dere ha når dere kommer hjem igjen. Kos deg på ferie og kos deg med familien og kjæresten framfor å surmule noen dager du kunne hatt det fint. :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fullt mulig å holde det stille...evt. litt oralsex el.l. Underlige greier...

Anonymous poster hash: 9e3f2...34f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fullt mulig å holde det stille...evt. litt oralsex el.l. Underlige greier...

Kanskje foreldrene har det med å komme busende inn på soverommet dems uten å banke på døren først? I så fall kan det bli vanskelig.

Men forslag om å gjøre det ute i naturen (som nevnt alerede), er en fin mulighet :)

Anonymous poster hash: d86f7...cd0

AnonymBruker
Skrevet

Er du 14 år, eller?

Går an å ta hensyn til andre i hytten, særlig når det er hans familie.

Hadde det vært din familie, kunne du ha valgt.

Høres ut som reine sexdyret jo :P haha!

"Kjæresten vil ikke ha sex med meg på en 10 timers flytur - krise!"

Anonymous poster hash: 2454a...86f
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

"Kjæresten vil ikke ha sex med meg på en 10 timers flytur - krise!"

For det er jo en relevant sammenlikning...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nektet sex i samme hus som svigers ti år nå. Fordi svigermor har den fantastiske ideen at hun kan komme gående inn på soverommet vårt når som helst....til tross for mange direkte beskjeder, fra meg, mannen OG svigerfar, om at dette ikke er greit.

En hyggelig bieffekt er at mannen vil være minst mulig med sine foreldre...

Lite konstruktivt fra meg her. Men svigers er svigers, og sex kan man ha resten av året.

Anonymous poster hash: 0a1ad...afc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hatt som et morsomt prosjekt å prøve å gjøre ham så steinkåt at han bare hev meg på senga og knullet meg så grundig at hele hytta flyttet seg av grunnmuren.

Du vet, striptease før sengetid, litt egenkos med deg selv under dyna mens du forteller hvor våt du er, utredninger om hva du har lyst til å gjøre med pikken hans og hvor du ønsker å kjenne sæden hans sprute.. Jeg gir ham 20 minutter før tanken på de foreldrene hans er temmelig langt unna ;)

Anonymous poster hash: 57da9...c23
  • Liker 5
Skrevet

Da vi dro på hyttetur med familien til kjæresten hadde vi sex da de var ute. Den ene dagen red jeg han i sengen mens de var på badet og drev med andre ting (stillere når man rir, ingen dunking/knirking) og vi hadde dynen over oss og døren låst.

Hvorfor skulle dette være et problem?
Er det bare jeg som hadde sex da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine og ikke hadde så mye annet valg? Eller?

Skrevet

Jeg skjønner kjæresten din godt. Sex med svigers/foreldre på naborommet er bare uaktuelt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner kjæresten din godt. Sex med svigers/foreldre på naborommet er bare uaktuelt.

Enig, ganske stor turn off at foreldrene kanskje hører det.

Skrevet

kan dere ikke bare ha sex på sofaen når dere er ferdig med middagen da?.. foreldrene hans må da tåle såpass

Skrevet

Det burde ikke være no krise, hvis ikke det er sånn at dere bor i hver deres by, og det går flere uker etter påske før du får sett han igjen.. 3-4 dager uten sex burde du klare. Samtidig så ser jeg ikke helt problemet, det går jo an å være stille, hvis ikke det er en seng som knirker bare man flytter litt på seg da, og svigers ligger vegg i vegg..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempe sint og lei meg. Hadde ikke blitt med om jeg hadde visst at dette skulle bli en sexnekt-påskeferie. Verste ferien jeg har hatt.

Anonymous poster hash: 9763f...8af

Åå, stakar deg! Skjønner at du blir desperat da altså.

Du bør finne et ledig øyeblikk!

Hvis svigerforeldrene er på do, så kan du jo hoppe over han og jukke løs.

Eller ta han med deg en tur på skogstur alene, og slenge deg ned i noen busker.

Kanskje de ikke ser dere hvis dere har oralsex under bordet?

Livet er ikke alltid så lett altså,,,

AnonymBruker
Skrevet

Skjerp deg TS. Du virker som ett lite bortskjemt barn.

Anonymous poster hash: 43a64...531
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...