Gå til innhold

OMG! Tenk at jeg glemte det! What to do?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg stod opp lykkelig uviten i dag denne påskemorgenen, lagde meg forkost av siste rest i kjøleskapet. Vandre fornøyd bort til spisebordet hvor jeg skulle skrive handleliste for dagen. Men så slo det med brått, butikken er jo stengt i dag! Og i morgen!! Så her sitter jeg uten en smule i skapet og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre :hakeslepp: .

Har tenkt siden forkost, og begynner å bli rimelig sulten igjen nå i disse lunsj tider.

Anonymous poster hash: 4a36e...491
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bensinstasjonen...??

• Liker 2
Skrevet

Søndagsåpne butikker? Her har kiwibutikker åpent iallefall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dra til Sverige

Anonymous poster hash: 44a97...c6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for forslag. Det er ikke åpne butikker her jeg bor, og ganske langt til bensinstasjon. Jeg får vel begynne å gå med en gang tenker jeg. Hvordan mat kan man kjøpe der? Har de brød og pålegg, middag og sånn der?

Kommer vel til å blakke meg helt denne påsken, etterpåklokskap har sin pris gitt. Får leve på havregryn ut måneden etter dette.

Anonymous poster hash: 54dd9...eea
  • Liker 1
Skrevet

Takk for forslag. Det er ikke åpne butikker her jeg bor, og ganske langt til bensinstasjon. Jeg får vel begynne å gå med en gang tenker jeg. Hvordan mat kan man kjøpe der? Har de brød og pålegg, middag og sånn der?

Kommer vel til å blakke meg helt denne påsken, etterpåklokskap har sin pris gitt. Får leve på havregryn ut måneden etter dette.

Du har ikke bil? Kanskje du kan ringe en venn og spørre om de har lyst til å dra på harrytur med deg? :)

Sosialt og du får handlet inn mat :)

Skrevet

Da hadde jeg heller valgt å leve på brød (det har de på bensinstasjoner..) i to dager før butikken åpnet igjen. Det er nok ikke noe problem å finne noe å overleve et par dager på, selv om det er på en bensinstasjon, uten å blakke deg helt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Butikkene er åpne igjen på lørdag.

Gå bort til bensinstasjonen du, kjøp deg brød og ost. Kanskje litt frukt. Så har du havregrøt.

Ikke noe stress :) Du trenger jo ikke akkurat kjøpe biff og full middag?

Bruk 100-200 kr.

Anonymous poster hash: ea134...5c4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5+2-dietten! Ta to fastedager!

Anonymous poster hash: 52fd5...232
  • Liker 13
Skrevet

Dra til Strømstad i dag, det syns jeg er en skikkelig god ide :ler:

(Hvis noen mot formodning ikke vet det så er det fullt kaos der i dag ;))

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg stod opp lykkelig uviten i dag denne påskemorgenen, lagde meg forkost av siste rest i kjøleskapet. Vandre fornøyd bort til spisebordet hvor jeg skulle skrive handleliste for dagen. Men så slo det med brått, butikken er jo stengt i dag! Og i morgen!! Så her sitter jeg uten en smule i skapet og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre :hakeslepp: .

Har tenkt siden forkost, og begynner å bli rimelig sulten igjen nå i disse lunsj tider.

Anonymous poster hash: 4a36e...491

Alle bunnpris er åpne

Anonymous poster hash: 154da...972

Skrevet

Hvorfor bare antar dere at alle bor i nærheten av svenskegrensen?

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Enten det, eller så skriver med med litt humor. Noe du tydeligvis ikke har.

Forøvrig bor veldig mange ved grensen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

HVA? Det bor vel ikke folk andre steder enn østlandet??!

Anonymous poster hash: 92f2d...a1d

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

HVA? Det bor vel ikke folk andre steder enn østlandet??!

Anonymous poster hash: 92f2d...a1d

:fnise:

Det blir akkurat som å kjente på at noen tror at alle har en bunnpris i området. Det har ikke vi, men jeg hyler ikke av den grunn..

Gjest Listerine
Skrevet

De fleste asiabutikker er vel åpne i dag, så er bare å ta seg en tur dit hvis du har en i nærheten. Billig er det også

AnonymBruker
Skrevet

Alle bunnpris er åpne

Anonymous poster hash: 154da...972

Øh, nei, veldig mange bunnpris som er stengt.

Anonymous poster hash: c91f1...95f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

HVA? Det bor vel ikke folk andre steder enn østlandet??!Anonymous poster hash: 92f2d...a1d

Hva? Grenser Norge mot Sverige kun på østlandet??

Anonymous poster hash: 1ff9d...0cb

• Liker 11
Skrevet

Det kunne vært verre. Jeg har glemt toalettpapir...

• Liker 4
Skrevet

Øh, nei, veldig mange bunnpris som er stengt. Anonymous poster hash: c91f1...95f

Dette spørs vel hvor man bor. Men her har både bunnpris og Kiwi en ekstra del som er søndagsåpent, og som er åpne i dag om det folk sier stemmer. Så om man har en sånn butikk i nærheten virker det logisk at den er åpen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...