Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om kjæresten min hører noen baksnakker han eller i sier noe om han som de ikke vet noe om, så klikker han fullstendig på vedkommende, enten skriver en lang sint-meld på facebook eller skjeller ut de om de møtes.

Han er 30 år, dette synes jeg er barnslig. Er det ikke?

Sport han om dette og sagt ifra hvor barnslig det er og hvor han dummer seg ut med dette, for han gjorde det mot en av kompisene mine som hadde misforstått noe, jeg blir flau jeg..

Da får jeg tilbake: Men jeg lar meg ikke tråkke over, sånn er det bare! Kan ikke snakke drit om meg som de vil osv.

Hvem bryr seg om sånt i voksen alder? Er ikke noen alvorlige "rykter" heller.

Anonymous poster hash: a5014...4db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han faktisk tar det direkte med vedkomne er da bedre enn å begynne å baksnakke selv.

Men det kommer jo helt an på hva du legger i "klikker fullstendig".

Skrevet

Man kan si ifra på en pen/ordentlig måte. Enig med deg at å være sint og hisse seg opp er bare dumt. Da faller han ned på deres nivå om det så var noe sannhet. Mye bedre å f.eks spørre om hva vedkommende mente med det, og be dem evt om å la være.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske han bare kunne spørre isteden for å angripe som han gjør, hisser seg opp og kjefter.

Helt utrolig..

Anonymous poster hash: a5014...4db

Skrevet

Jeg er lik kjæresten din, men tar det opp på en rolig måte isteden, og ikke på Facebook. Det å angrepe og skjelle ut vedkommende hjelper nok ikke på baksnakkingen desverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...