Gå til innhold

DnB trekker meg hver måned, for hva?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare snakk om to kroner, men jeg lurer på hva dette er for. Det er i brukskontoen/visa. Den eneste tjenesten jeg får av dem per måned er en sms om at strømregningen blir trukket sånn og sånn, men det koster vel ikke to kr?

Ellers bruker jeg å dra kortet, men tar ikke ut penger om det skulle koste noe.

Hilsen Nysgjerrigper.

Anonymous poster hash: 05a67...9d4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, det må være sms varsling for strømregning, vet du hvordan jeg kan få stanset dette? Det er jo veldig unødvendig, jeg har lett inne i nettbanken, men fant ikke noe sted å stanses det.

Skrevet

Det stanser du kanskje hos strømleverandør.

AnonymBruker
Skrevet

Var og undersøkte hos Hafslund nå, det var ikke noe der om sms på min side :/

Skrevet

Sikker sms-varsling ja, jeg hadde varsel på mine efakturaer hos DNB tidligere, bare bortkasta penger. Husker ikke nøyaktig hvor, men det er sted i nettbanken du kan slå det av, under varslinger elns.

Skrevet

Det er nok gjennom banken og ikke strømleverandøren. Tror du kan endre det på følgende måte: I nettbanken trykker du på menyen Dagligbank og lån øverst på siden. Deretter trykker du på AvtaleGiro og eFaktura (under Betale og overføre). Da får du opp en liste over avtalene dine. Ved siden av den aktuelle eFaktura-/AvtaleGiro-avtalen trykker du på tannhjulikonet helt til høyre og deretter på Detaljer eFaktura. Der skal du kunne endre det slik at du får varselet på e-post eller ikke får noe varsel i det hele tatt.

Skrevet

SMS-varslinger koster penger. 1-2 kr per stk.

Ta vekk varslingene her: innstillinger -> varslinger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...