Babyface 3 Skrevet 17. april 2014 #1 Del Skrevet 17. april 2014 Noen som vet om det er greit å bruke Azitromax (antibiotikum) når man ikke får hentet seg pennicillin (Apocillin) siden apotekene er stengt? Har tabl. liggende i huset , og har en "venteresept" på Apocillin på apoteket som jeg kunne ha hentet i går. Gjorde ikke det siden jeg følte meg litt bedre da.... Men har visst ikke blitt det. Har hatt utallige episoder med bihulebet. og som regel så trenger jeg pennicillin..... Vet det ikke er bra å ta antibiotika istedenfor pennicillin, men nå er jeg så DRITTLEI av å være syk at jeg vurderer sterkt å ta de. Orker ikke å vente på at apoteket åpner på påskeaften. Noen som har noen gode råd eller forslag til meg? Det gjør kanskje ikke noe å ta de for 'en gangs skyld? Noen som har peiling på dette? ?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinneline Skrevet 17. april 2014 #2 Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Du kan eventuelt ringe legevakt for å høre med de? Ikke godt med bihulebetennelse Good bedring! Endret 17. april 2014 av Kvinneline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #3 Del Skrevet 17. april 2014 Ikke førstevalg ved sinusitt, men det kan brukes, se www.felleskatalogen.no Anonymous poster hash: 9892f...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface 3 Skrevet 17. april 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 17. april 2014 Takker for svar! Vet det ikke brukes som førstevalg ja.... er derfor jeg er litt skeptisk. Har lest i felleskat. også. Derfor jeg ville høre med dere her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #5 Del Skrevet 17. april 2014 Døgnåpent apotek? Anonymous poster hash: 9892f...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface 3 Skrevet 17. april 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 17. april 2014 Er nok dessverre ikke det her jeg bor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sea Lace Skrevet 17. april 2014 #7 Del Skrevet 17. april 2014 Er nok dessverre ikke det her jeg bor... Da bør du snakke med legevakten. Du får medisiner der. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface 3 Skrevet 17. april 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 17. april 2014 Takk for det! Får se hva jeg gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 17. april 2014 #9 Del Skrevet 17. april 2014 Det er ikke sikkert de virker. Vil anbefale å ringe legevakt og spørre, evt dra dit for å få medisiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #10 Del Skrevet 17. april 2014 Her i byen har vi et vaktapotek som er åpent et par timer dager hvor vanlige apotek. Ta en telefon til legevakta så får du oppgitt om det er et vaktapotek i ditt distrikt.Anonymous poster hash: 62762...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå