Gå til innhold

Bihulebetennelse

Babyface 3

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er greit å bruke Azitromax (antibiotikum) når man ikke får hentet seg pennicillin (Apocillin) siden apotekene er stengt? Har tabl. liggende i huset , og har en "venteresept" på Apocillin på apoteket som jeg kunne ha hentet i går. Gjorde ikke det siden jeg følte meg litt bedre da.... Men har visst ikke blitt det. :( Har hatt utallige episoder med bihulebet. og som regel så trenger jeg pennicillin..... Vet det ikke er bra å ta antibiotika istedenfor pennicillin, men nå er jeg så DRITTLEI av å være syk at jeg vurderer sterkt å ta de. Orker ikke å vente på at apoteket åpner på påskeaften. Noen som har noen gode råd eller forslag til meg? Det gjør kanskje ikke noe å ta de for 'en gangs skyld? Noen som har peiling på dette? ?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvinneline

Du kan eventuelt ringe legevakt for å høre med de? Ikke godt med bihulebetennelse :( Good bedring!

Endret av Kvinneline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke førstevalg ved sinusitt, men det kan brukes, se www.felleskatalogen.no

Anonymous poster hash: 9892f...767
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! :) Vet det ikke brukes som førstevalg ja.... er derfor jeg er litt skeptisk. Har lest i felleskat. også. Derfor jeg ville høre med dere her inne.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok dessverre ikke det her jeg bor... :(

Da bør du snakke med legevakten. Du får medisiner der.

God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert de virker. Vil anbefale å ringe legevakt og spørre, evt dra dit for å få medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her i byen har vi et vaktapotek som er åpent et par timer dager hvor vanlige apotek. Ta en telefon til legevakta så får du oppgitt om det er et vaktapotek i ditt distrikt.

Anonymous poster hash: 62762...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...