Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Hei! Håper nå at dere kan hjelpe meg! Jeg har så lyst på ett sånt venezia-hjerte (smykke) - problemet er bare at her jeg bor er den en gullsmed og de har ikke sånne smykker. Noen av dere som vet om det er mulig å få kjøpt de noen steder på nettet?!? På forhånd takk!
Cilla Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 De har slike (ikke de originale håndblåste) her www.panoramagruppen.no
Cilla Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Sorry...Jeg trodde de solgte produktene sine der. Etterhva jeg skjønner er det bare en produktoversikt, og forhandleroversikt. Men noen andre vet kanskje om en nettside.......
MarianneE Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 Nydelig smykke det Veneziahjertet! Er vist ikke til mye hjelp her jeg, men måtte bare kommentere at det var så pent!
Gjest GreenSky Skrevet 9. juni 2004 #5 Skrevet 9. juni 2004 Heyhey! Et sånt hjerte har jeg! De er kjempefine, har kjøpt et til søstera mi også. Søk på "gullsmed på St.hanshaugen (Oslo) i gule sider så finner du hvor du ut hvor du kan få tak i smykket. I det minste kan sikkert gullsmeden henvise deg videre.
Gjest MrsL Skrevet 9. juni 2004 #6 Skrevet 9. juni 2004 Et slikt ett tenkte jeg å kjøpe til forloveren min :-) ...også vil jeg veldig gjerne ha ett selv...de er kjempefine..........
Saeria Skrevet 9. juni 2004 #8 Skrevet 9. juni 2004 Ja, de er fine. Jeg kunne tenke meg et olivengrønt. Men jeg har et gullhjerte rundt halsen, (vanlig) så det får holde for nå. Men lekre var de. :D
Gjest Estrela Skrevet 14. juni 2004 #9 Skrevet 14. juni 2004 Så nydelige. Vil også ha et sånt!.... (Rødt eller olivengrønt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå