Gå til innhold

flesk på magen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei

jeg har et lite problem jeg ikke blir kvitt,trener og holder meg i aktivitet da jeg vil holde formen litt. er slank men litt extra på magen. problemet er at jeg aldri blir kvitt den nederste pølsa på magen uannsett sitter den der. noen som har noen gode tips på og ta akkurat den den delen av magen??skjønner ikke hvorfor den ikke forsvinner ser ganske rart ut..sukk den irriterer meg. på forhånd takk for svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot
Det har med kosten din og gjøre..

I tillegg til at mange damer HAR ekstra fett på magen, lår og rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk helt normalt og ganske så sunt for kvinner å ha den lille fettputa nederst på magen.

Den eneste måten du kan bli kvitt den på er å gå ned i veldig lav fettprosent, noe som ikke er så sunt hvis du er kvinne. dvs trening og 110% sjerpings på kostholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fraggel
Det har det.

Nei, ekstra fett på kroppen har ikke mye med muskler å gjøre.

Det må trenes bort med fettforbrennende trening.

Men som de andre sier her, så er det helt naturlig for kvinner å ha litt fett på kroppen, blant annet denne "puta" på magen som mange har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ekstra fett på kroppen har ikke mye med muskler å gjøre.

Det må trenes bort med fettforbrennende trening.

Men som de andre sier her, så er det helt naturlig for kvinner å ha litt fett på kroppen, blant annet denne "puta" på magen som mange har.

Ok :wink:

Da lærte jeg det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Syns det kan vere litt sexy med ei sånn pute, eg... Litt brun, deilig mage, liksom. *kikke under genseren* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...