Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriver dette innlegget for å høre andre sine meninger.

Kjæresten min snakker hele tiden om andre jenter, han tuller alltid om at han håper at andre jenter ser på han og synes han er deilig, håper han får se nakne pupper på stranden osv. Og at han håper det er deilige jenter når han skal på byn. Dette var morsomt i begynnelsen men nå begynner jeg å gå lei av å høre om det hele tiden.

Noe som også plager meg det er at han vil ikke være i et forhold med meg på fb, jeg får ikke ta bilder av han og han legger aldri ut bilder med meg på insta eller fb, men med en gang han er med kompisene så kan han legge ut bilder av de sammen. Er det jeg som er unormal eller hadde dere og reagert på det ?

Tror jeg skal ta opp dette med han når han kommer hjem, men er redd for at dette kanskje blir teit og hvordan jeg skal ordlegge meg uten at han blir sur eller noe.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 1b827...b9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor, hvorfor, hvorfor er du sammen med han?!?

Anonymous poster hash: 159c3...d7c
  • Liker 17
Skrevet

Dette er ikke normalt nei, dette er rett og slett latterlig og ikke minst respektløst ovenfor deg. Jeg hadde dumpet en sånn fyr, hadde absolutt ikke orket sånt! Virker jo som han later som han er singel ovenfor andre i og med at han ikke vil være i et forhold med deg på FB eller at du legger ut bilder av han!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er denne fjortisen?

Hadde ikke giddet å være kjæreste med en sånn dott.

Anonymous poster hash: a5d7c...988
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Han ville nok jeg bare slått opp med, for han virker ikke så sinnsykt keen på å vise at han er i et forhold med deg. Enten så bruker han deg for sex, eller så er han bare en idiot og for meg er begge grunner nok til å slå opp.

edit skriveleif

Endret av dillyduzit
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Merkelig type.. Han hadde nok ikkje syntes det var så kult om du hadde snakka om peniser og alle mannfolka som ser på deg heile tida.. Mamma hadde ein kjæreste som alltid måtte kommentere kor flotte værdamene på tv var osv... Veldig kleint. Kva reaksjon forventa han frå oss? "Oh! Ja! Dritdigge damer!"?

Typen til ei veninne av meg har ein tendens til å fortelle historier om "den sjukt deilige dama" han fekk med seg heim frå byen ein gang og ho som la an på han sjølv om han har dame.. Akkurat som om han må skryte over det og overbevise oss om at han er "god nok" eller at han har draget på damene... Synes bare han er teit..

Kva kjæreste vil høre om alle dei andre flotte damene?

Virker som om han enten er litt usikker på seg sjølv og må tøffe seg, eller som om han later som han er singel utad for å sjekke damer på si..

PS. Vil du ikkje heller ha ein kjæreste som er stolt over at du er hans? Som vil vise deg fram for alle, som vil holde deg i hånda, som vil si til alle at han har verdens beste dame?

Endret av Vill
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg antar at han ikke har introdusert deg for sin familie heller? "Svigers" vet vel sikkert ikke at du finnes engang?

Endret av Pene sko...
Skrevet

Høres ikke ut som at han vil være offentlig i et forhold. Ikke greit. Høres ut som han vil holde det skjult, for at han skal ha sjansen på andre jenter.. ?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fullt klar over at jeg fortjener bedre. Jeg sier aldri nei til han, jeg spanderte nettop en sydentur til han i Bursdaggave, jeg gjør alt han vil i sengen, blir skjeldent sur på han og jeg pynter meg for han hele tiden. Akkurat nå bor jeg hos han og har samme jobb så jeg har på en måte ikke noe annet valg...

Han er 19 år gammel

AnonymBruker
Skrevet

Du er sammen med en taper. Move on

Anonymous poster hash: 2b94a...15a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir alltid med i familie besøk med han, og har truffet hele familien.

Jeg kan fint si til han at ja hun så drit bra ut.

Håper han bare kan innse at han har en bra jente, og behandler meg som jeg fortjener.

Jeg er den eneste kjæresten vennene Hannes har likt. Og jeg vet st det er mange gutter som vil ha meg. Blir ofte sjekket opp på jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fullt klar over at jeg fortjener bedre. Jeg sier aldri nei til han, jeg spanderte nettop en sydentur til han i Bursdaggave, jeg gjør alt han vil i sengen, blir skjeldent sur på han og jeg pynter meg for han hele tiden. Akkurat nå bor jeg hos han og har samme jobb så jeg har på en måte ikke noe annet valg...

Han er 19 år gammel

Hvorfor synes du at du ikke har noe annet valg?

Anonymous poster hash: 55530...54c

Gjest TheRighteous
Skrevet

Han er 19 år gammel

Men hvorfor i all verden er du sammen med han? Er mye bedre å være singel enn å være sammen med en sånn idiotisk type! Han bruker deg jo!

• Liker 1
Skrevet

Han er 19 år gammel Anonymous poster hash: 1b827...b9c

Du spanderer, varter opp og ofrer mye på han. Han der i mot ofrer ikke en dritt tilbake virker det som. Han viser deg ikke frem, vil ikke vedkjenne seg deg i sosiale medier, og liker tydeligvis å kle andre damer nakne med sine kåte øyne - tar du poenget?

Du har tolerert langt mer enn hva som skal tolereres. Du finner deg i å bli tråkket på, gang på gang. Man skal gi like mye. 90/10 er ikke på langt nær godt nok.

• Liker 2
Skrevet

Klart du har eit val! Du bestemmer heilt sjølv om du vil vere saman med han eller ikkje! Flytt ut. Flytt heim til foreldra dine, saman med ei veninne, inn i eit kollektiv eller for deg sjølv. Om dere har samme jobb.. So what? Finn evt ein anna jobb også.

Ta ein prat med han. Si at no begynner du å bli temmelig lei av at han kommenterer puppene til andre damer (snakk om fjortisfakter), og at du fortjener nokon som er stolt over å vere saman med deg. Nokon som viser deg fram, som forteller deg at DU er flott, ikkje at "ho derre andre dama der" er flott!

Eg ville ha spurta i andre retningen. Du fortjener så mykje bedre!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil du virkelig leve i dette nedbrytende forholdet, TS? Husk at når du velger å leve det livet du lever nå - med denne fyren - velger du også bort et liv med selvrespekten i behold og kanskje også en kjæreste som ville gjort deg lykkelig og boostet selvtilliten din.

Husk at du MÅ ikke være sammen med ham! Han skjønner antakeligvis at du tror det, og derfor føler han makt og behandler han deg så respektløst som han gjør. Å snakke om andre damer på den måten du beskriver er ondskapsfullt, rett og slett. Du skriver at du (til tross for måten han behandler deg på), gjør alt han vil.. og det får meg til å føle meg helt dårlig.

Anonymous poster hash: bd4d9...85e
AnonymBruker
Skrevet

Omg, dette minner om en utrolig umoden og stygg fyr jeg engang var sammen med. Han var veldig utseendefokusert, og engang da vi skulle ut på fest spurte han om jeg trodde det ble "puppe-konkurranse" på festen, altså at jentene kom til å ha stor utrigning.

Dette fordi jeg bar en kjole uten utrigning.....

Han ble dumpet kan du si, og er veldig glad jeg ikke skal leve med han i 40 år..

Anonymous poster hash: e9e86...8b0
AnonymBruker
Skrevet

Hadde også nektet deg i å legge ut bilder av meg på internett...

Instagram, pinegram, ostegram, fjesenboken eller juptube, det er noe som heter respekt for sånt.

Han vil ikke være i forhold med deg på fjesenboken, enkelt og greit.. Da skriver du: <3 på profilen til fyren... folk er jo helt idiot

Anonymous poster hash: eb3fc...3da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...