Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i over 3 år, og nå i det siste året har forholdet vårt gått mer og mer nedover. Kommunikasjon, nærhet og samvær eksisterer nesten ikke lengre, og alt virker bare helt håpløst. Får ikke til å prate med han, da han enten aldri er hjemme eller bare viker unna alt annet enn overflødig prat.

Jeg har alltid tenkt at dette var en mann som aldri i verden ville sviktet meg, aldri ville vært utro på noen måter, men i det siste har jeg fått en mistanke om det. Mens han sitter på pcen, har han gjerne mobilen ved siden av seg for å chatte på facebook eller skrive meldinger. Det skjer veldig ofte, og det virker som han prøver å skjule det. Med alt det andre som foregår blir jeg mistenksom.

Jeg har nå funnet ut, etter en lang kamp, at jeg bare skal gi opp. Jeg klarer rett og slett ikke mer.
Men denne mistanken gnager i meg. Jeg vet at hvis jeg prøver å prøve med han, så får jeg ikke noe svar. Så hva gjør jeg? Degraderer meg selv og snoker på Facebook for å få svar, eller skal jeg bare gå? Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av? Hva er best her? Vil det gå lengre tid før jeg kommer over han om jeg vet hva som skjedde med oss? Vil jeg noen gang få ro om jeg ikke får svar?

Jeg vet at magefølelser er skumle, for de kan godt oppstå på grunn av tidligere erfaringer, erfaringer fra folk rundt en og så videre. Så jeg vet ikke..

Noen tanker?

Anonymous poster hash: 16a02...d88
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg mener at du skal gå fordi forholdet er dårlig. Det er utrolig knusende å få vite om utroskap, det er en knekk du ikke trenger i tillegg. Hvis forholdet er håpløst å redde og dere ikke har barn, gjør det slutt og gå videre.

Skrevet

Har du prøvd å si at du vurderer å dumpe han? Kanskje han trenger en wake up call?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...