AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Hei. Jeg har behov for å lufte mine tanker, og lurer samtidig på om noen andre sitter i samme situasjon. Det gjelder min egen selvtillit. Jeg har alltid vert jenta som ikke brydde seg om utseendet, klær og popularitet. Helt til dette siste året (er 20). Jeg trener ekstremt, og har blitt vesentlig mer opptatt av hvordan jeg ser ut og kler meg. Det er nesten slik at jeg lurer på om jeg er sent utviklet på dette plan, i og med at dette ikke oppstått før det siste året. Saken er, jeg føler meg aldri pen nok. Jeg vet jeg ser ut over gjennomsnittet, og har en veldig bra kropp...men jeg føler meg som sakt aldri bra nok. Dette hender spesielt om jeg ser bilder av andre vakre jenter. Jeg føler at dette ødelegger dagen min. Jeg vet at dette ikke er noe verdensproblem, så spar meg for utrivelige kommentarer. Jeg er en oppegående person, som rett og slett sliter litt. Hodet forteller meg at jeg må skjerpe meg og slutte og fokusere på slike uvesentlige ting. Men det er ikke så enkelt. Er det noen andre som føler/opplever det slik som meg? Anonymous poster hash: ae81d...5d8
embla1807 Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 De fleste har nok vært der, ja. Alle har dårlige dager der man føler seg dritt. Spesielt i dagens samfunn med sosiale medier, der man ser pene jenter overalt. Disse jentene har også slike tanker om seg selv! De syntes ikke at de selv er perfekte de heller. Prøv å fokusere på dine gode sider, og ikke sammenlign me deg med andre! Hvis dette er et stort problem, kan det være lurt å snakke med en psykolog så du kan begynne å se på deg selv på en annen måte Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå