Gjest tinbjo1 Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Jepp.. Kontorlys på rommet hvor jeg bor i kollektivet. Det er KJEMPElyst, og noen ganger må jeg bare stirre i gulvet fordi jeg blir så sliten i øynene av det. Det kan jo ikke være bra at det er så lyst hele tiden? Kan det skade på øynene? 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Jepp.. Kontorlys på rommet hvor jeg bor i kollektivet. Det er KJEMPElyst, og noen ganger må jeg bare stirre i gulvet fordi jeg blir så sliten i øynene av det. Det kan jo ikke være bra at det er så lyst hele tiden? Kan det skade på øynene? Kan du ikke skifte til lyspærer eller rør med svakere styrke?
Gjest tinbjo1 Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Kan du ikke skifte til lyspærer eller rør med svakere styrke? Jeg forstår meg ikke på de lysene - de er sikkert 10 år gamle. Jeg har også sagt ifra til eier, og hun sa at hun skulle få en til å fikse det, men det ble aldri til. Har også kjøpt 3 (!!!) nye lys som står på gulvet så jeg slipper å ha det så forferdelig lyst om kvelden. Men må jo kjøpe nye pærer hele tiden og det har jeg ikke råd til! Jeg lurer bare på om det kan være skadelig?
Gjest Eurodice Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Jeg forstår meg ikke på de lysene - de er sikkert 10 år gamle. Jeg har også sagt ifra til eier, og hun sa at hun skulle få en til å fikse det, men det ble aldri til. Har også kjøpt 3 (!!!) nye lys som står på gulvet så jeg slipper å ha det så forferdelig lyst om kvelden. Men må jo kjøpe nye pærer hele tiden og det har jeg ikke råd til! Jeg lurer bare på om det kan være skadelig? For å svare på det siste først. Jeg vet ikke om det kan være skadelig, det har jeg ingen kompetanse til å uttale meg om. Men irriterende er det med sterkt lys. Hvis pærene går ustanselig, er det en feil et sted. Du får stå på og få eier til å gjøre alvor av å få undersøkt det elektriske anlegget og også skifte ut lysene. Er det likedan hos de andre i kollektivet?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Nei, det er ikke skadelig, men du blir fortere trøtt\sliten i øynene, og det er jo ikke noe særlig, Anonymous poster hash: b3bea...59d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #6 Skrevet 17. april 2014 Det er ikke bra om kvelden ihvertfall, med tanke på innsovning og søvnkvalitet.Anonymous poster hash: b8c52...c35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå