Gå til innhold

Samboer som driver med nettdating og søker etter "venner"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har flere profiler, men skriver han søker etter venner. Han benekter at det er han, men jeg har funnet han på flere steder som primedate, flirtfait, C-date, adult.... uten foto - jeg så en gang på mob hans (har kode men var nettopp brukt) at han får sms med beskjeder fra disse stedene, så det er tilfelle. Jeg tør ikke si jeg har sett dette, fordi da drar han fra meg. Vi møttes på nettdating for 2 år siden. Er samborere nå, ca 50 pr og har det nokså bra. Jeg er så utrolig glad i han, så jeg gjør alt for at han ikke skal dra. Låner han penger, oppvarter han osv. Han er kjekk, har mange Xer og er er en god elsker de få gangene han gidder stille opp. Jeg er mer vanlig, men vinner meg på at jeg er snill, har en kjempebra jobb, god økonomi og har utflyttede barn. Dere menn - ville dere som hele livet har sjekka fine damer noen gang holdt opp med det? Og damer: skal jeg prøve å kapre han evt. hva skal jeg gjøre? Tror ikke han er utro fysisk, men usikker siden han har anledninger til det og får massevis av sms som han leser npr han er alene og aldri når jeg er i nørheten.

Anonymous poster hash: 0c0e8...2b8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har flere profiler, men skriver han søker etter venner. Han benekter at det er han, men jeg har funnet han på flere steder som primedate, flirtfait, C-date, adult.... uten foto - jeg så en gang på mob hans (har kode men var nettopp brukt) at han får sms med beskjeder fra disse stedene, så det er tilfelle. Jeg tør ikke si jeg har sett dette, fordi da drar han fra meg. Vi møttes på nettdating for 2 år siden. Er samborere nå, ca 50 pr og har det nokså bra. Jeg er så utrolig glad i han, så jeg gjør alt for at han ikke skal dra. Låner han penger, oppvarter han osv. Han er kjekk, har mange Xer og er er en god elsker de få gangene han gidder stille opp. Jeg er mer vanlig, men vinner meg på at jeg er snill, har en kjempebra jobb, god økonomi og har utflyttede barn. Dere menn - ville dere som hele livet har sjekka fine damer noen gang holdt opp med det? Og damer: skal jeg prøve å kapre han evt. hva skal jeg gjøre? Tror ikke han er utro fysisk, men usikker siden han har anledninger til det og får massevis av sms som han leser npr han er alene og aldri når jeg er i nørheten.

Ultimatum: han sletter seg fra alle disse sidene, og finner du ut av dette igjen senere er det ut. Nekter han å slette eller nekter for at han er medlem må du dumpe han. Ingen med respekt for seg selv skal måtte gå gjennom dette. Han høres ikke særlig grei ut!

Anonymous poster hash: 1fb37...413

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du dumper ham.

Det er tydelig at du synes du har fått en fyr utenfor din liga. Forholdet deres preges også av dette - han tar deg for gitt, utnytter deg og leter hele tiden etter finere damer på si.

Det er opp til deg om du heller vil forbli en backup for en fyr som ikke respekterer deg eller setter pris på deg eller om du heller vil finne en fyr som kanskje ikke er råkjekk men behandler deg skikkelig.

Problemet hvis du velger nr 1 er (ved siden av det faktum at du vil forbli miserabel) at han kanskje er den som uansett dumper deg med tiden, når han finner kvinnen han leter etter.

Anonymous poster hash: 75ecb...224
  • Liker 4
Gjest Heartbeat
Skrevet

Forskjellig hva damer finner seg i :hakeslepp::hakeslepp:

Dropp han og finn deg en som fortjener deg!

• Liker 3
Skrevet

Om han fortsetter å benekte det, er det vel ikke så veldig mye du kan gjøre. Annet enn å bestemme selv om dette er noe du kan leve med eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Du har for lave tanker om deg selv, og vektlegger utsende hans alt for høyt.

Du kan helt sikkert finne en som glad i deg, som vil satse på deg, og ikke være

jakt etter en ny dame hele tiden.

Det du gjør nå er å kjøpe kjærlighet. Det gjør deg ikke lykkelig.

• Liker 8
Skrevet

Takk for mange svar. Hvis jeg hadde fortalt alt som har skjedd de siste 2 åra, hadde dere blitt sjokkert over hva jeg har funnet meg i. Jeg har ikke respekt for meg selv - det er vel det dette handler om. Ble forlatt for 4 år siden av utro mann gjennom 20 år (ikke utro før siste året) så derfor er jeg nok ganske sårbar og redd for å være alene. Trodde nemlig ikke jeg skulle finne meg noen ny mann så gammel som jeg var blitt (50). Jeg har nok innerst inne visst at jeg nå kjøper han for en periode til han finner ei som er mer attraktiv enn meg.

AnonymBruker
Skrevet

Som du skriver selv så føler du at han er utenfor din liga. Men hvorfor er han utenfor din liga, bare fordi han er kjekk? Finnes da titusenvis av voksne, kjekke mannfolk i dette landet. Du skriver at du har en god jobb med bra inntekt og at du låner (gir?) ham penger for at han skal bli hos deg. Og at du bruker masse tid på å oppvarte ham, men at det sjelden vanker sex på deg. Ser du ikke at han utnytter deg? Hvorfor har du ingen respekt for deg selv, kvinne? Det er da bedre å være singel enn i et dårlig forhold med en utro mann som suger deg for penger og nesten ikke gidder å ha sex med deg!

Anonymous poster hash: a953f...da1

• Liker 2
Skrevet

Bare en måte å finne ut om han er trofast på. Og det er å lage seg en falsk brukerkonto og se hvor langt han er villig til å gå med en fremmed dame. Da gjør du jo ikke no "ulovlig" og han trenger ikke å finne ut at det er deg.

• Liker 2
Skrevet

Takk for mange svar. Hvis jeg hadde fortalt alt som har skjedd de siste 2 åra, hadde dere blitt sjokkert over hva jeg har funnet meg i. Jeg har ikke respekt for meg selv - det er vel det dette handler om. Ble forlatt for 4 år siden av utro mann gjennom 20 år (ikke utro før siste året) så derfor er jeg nok ganske sårbar og redd for å være alene. Trodde nemlig ikke jeg skulle finne meg noen ny mann så gammel som jeg var blitt (50). Jeg har nok innerst inne visst at jeg nå kjøper han for en periode til han finner ei som er mer attraktiv enn meg.

Kjære deg, det er ikke for sent å finne en god mann.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Beklager men du er nødt til å kaste han ut. Fyren respektere deg jo ikke for fem flate øre!

• Liker 2
Skrevet

Ikke kast bort tiden på denne mannen. Du trenger ham ikke.

Gjest lurven
Skrevet

Du dumper ham.

Det er tydelig at du synes du har fått en fyr utenfor din liga. Forholdet deres preges også av dette - han tar deg for gitt, utnytter deg og leter hele tiden etter finere damer på si.

Det er opp til deg om du heller vil forbli en backup for en fyr som ikke respekterer deg eller setter pris på deg eller om du heller vil finne en fyr som kanskje ikke er råkjekk men behandler deg skikkelig.

Problemet hvis du velger nr 1 er (ved siden av det faktum at du vil forbli miserabel) at han kanskje er den som uansett dumper deg med tiden, når han finner kvinnen han leter etter.

Anonymous poster hash: 75ecb...224

enig i denne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...