AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Jeg er så jævla lei av å finne dama ikledd mine skjorter og gensere når jeg trenger dem selv. Dessuten lukter det av henne i dem så det er ubehagelig å gå i dem ut blant folk. Hvordan får jeg henne til å holde seg unna klærne mine uten å fornærme henne? Anonymous poster hash: 7a507...4f3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Hva lukter hun da, siden det er så ille? Anonymous poster hash: 2ea36...95b
Gjest Faerunpedia Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Si det til henne, ser ikke noen grunn til at hun skulle bli fornærmet over det?
Gjest Steamboat Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Jeg er så jævla lei av å finne dama ikledd mine skjorter og gensere når jeg trenger dem selv. Dessuten lukter det av henne i dem så det er ubehagelig å gå i dem ut blant folk. Hvordan får jeg henne til å holde seg unna klærne mine uten å fornærme henne?Anonymous poster hash: 7a507...4f3 Du har ikke vurdert å si ifra?
Athene Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Ta det opp med henne. Kommunikasjon er som regel den raskeste og beste løsningen. 1
Gjest Jørild Skrevet 16. april 2014 #6 Skrevet 16. april 2014 Eller bare gi opp. Mannen her har resignert.
Gjest Badebuksa Skrevet 16. april 2014 #7 Skrevet 16. april 2014 Si at du ikke liker at h bruker klærne dine siden de lukter kjerring etterpå, og du vil ikke bli baksnakket v andre du møter på fordi du lukter kjerring når du selv har på klærne. Eller så kan du dra i en gubbebutikk og kjøpe en joggis og et par t-skjorter i din str og gi til henne som bursdagspresang 1
Gjest Tris Skrevet 16. april 2014 #8 Skrevet 16. april 2014 Bruker hun masse duftende kremer og parfymer og det er dette du reagerer på at henger igjen i klærne dine?
Gjest Tris Skrevet 16. april 2014 #9 Skrevet 16. april 2014 (endret) Si at du ikke liker at h bruker klærne dine siden de lukter kjerring etterpå, og du vil ikke bli baksnakket v andre du møter på fordi du lukter kjerring når du selv har på klærne. Eller så kan du dra i en gubbebutikk og kjøpe en joggis og et par t-skjorter i din str og gi til henne som bursdagspresang Det nytter ikke. Mange jenter/kvinner liker lukten av mannen i klærne hans. Å få egne manneklær i hans størrelse gir de ingenting. Endret 16. april 2014 av O'Live 2
strawberry Skrevet 16. april 2014 #10 Skrevet 16. april 2014 En sånn klage kunne mannen min sendt inn når jeg er syk. Da frister ingen av mine stive, trange hettegensere. Hans i størrelse L er derimot perfekt.. Men serriøst, du får ta det opp med henne.
Gjest Badebuksa Skrevet 16. april 2014 #11 Skrevet 16. april 2014 Det nytter ikke. Jenter/kvinner liker lukten av mannen i klærne hans. Å få egne manneklær i hans størrelse gir de ingenting. Han kan selvsagt bruke dem først, og så kan hun ha dem på om hun er såpass sær som du skriver.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #12 Skrevet 16. april 2014 Det nytter ikke. Jenter/kvinner liker lukten av mannen i klærne hans. Å få egne manneklær i hans størrelse gir de ingenting. Vel, du kan ikke snakke for alle jenter/kvinner. For min del hadde det funket helt fint. Jeg låner bare klærne til typen fordi de er store og gode. Anonymous poster hash: fb2df...5fb 1
Gjest Tris Skrevet 16. april 2014 #13 Skrevet 16. april 2014 Han kan selvsagt bruke dem først, og så kan hun ha dem på om hun er såpass sær som du skriver. Det har ikke noe med å være sær å gjøre Trodde mange menn syntes dette var noe søtt jeg? Men selvfølgelig forstår jeg det om ts syns det lukter for mye parfyme eller hva det enn er han reagerer på. Men da finnes det noe som heter VASKEMASKIN.
Gjest Tris Skrevet 16. april 2014 #14 Skrevet 16. april 2014 Vel, du kan ikke snakke for alle jenter/kvinner. For min del hadde det funket helt fint. Jeg låner bare klærne til typen fordi de er store og gode. Anonymous poster hash: fb2df...5fb Det sier jeg ikke at jeg gjør heller.
Faria Skrevet 16. april 2014 #15 Skrevet 16. april 2014 Det går jo ann å vaske dem etter hun har brukt dem da. Greier ikke helt å se problemet. Tar stadig ene genseren til samboeren jeg, men stort sett etter han har brukt den, og når han er borte. Er bare innimellom jeg tar på meg den om den er nyvasket, liker best når det lukter litt han og. Joggebukser kan jeg ta når dem er rene om jeg ikke har noen. Han prøver å "klage" innimellom, men da med et smil og latter, jeg bulker jo til genseren hans, så tror nok ikke han har noe imot det
Gjest Badebuksa Skrevet 16. april 2014 #16 Skrevet 16. april 2014 Det har ikke noe med å være sær å gjøre Trodde mange menn syntes dette var noe søtt jeg? Men selvfølgelig forstår jeg det om ts syns det lukter for mye parfyme eller hva det enn er han reagerer på. Men da finnes det noe som heter VASKEMASKIN. Jo, det har noe med sær å gjøre. En dame som ønsker å lukte mann? Nei.. Tror nok ikie det gjelder alle damer. Men det høres slitsomt ut å ha en klestyv. Hadde nok vært ramaskrik om gubben tok kjerringas klær?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #17 Skrevet 16. april 2014 Det sier jeg ikke at jeg gjør heller. Jeg tror du bør lese det du skrev, en gang til Anonymous poster hash: fb2df...5fb
Gjest Tris Skrevet 16. april 2014 #18 Skrevet 16. april 2014 Jo, det har noe med sær å gjøre. En dame som ønsker å lukte mann? Nei.. Tror nok ikie det gjelder alle damer. Men det høres slitsomt ut å ha en klestyv. Hadde nok vært ramaskrik om gubben tok kjerringas klær? Nei, det er en dame som liker å kjenne lukten av sin mann. Haha, jeg vet ikke, får han på seg de klærne da?
Gjest Tris Skrevet 16. april 2014 #19 Skrevet 16. april 2014 (endret) Jeg tror du bør lese det du skrev, en gang til Anonymous poster hash: fb2df...5fb Ja det mangla ett ord, jeg har korrigert det nå. Endret 16. april 2014 av O'Live
Gjest Blondie65 Skrevet 16. april 2014 #20 Skrevet 16. april 2014 Problemet er vel helst at han foretrekker rene klær og aldri får brukt dem fordi hun gjør det. Dette hadde jeg aldri funnet meg i heller. Spør om å få låne, aksepter svaret = ok. Ta, uten å spørre = nix. Ikke på vilkår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå