AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Har fri denne uka og er litt halvveis i formen med forkjølelse. I dag har jeg derfor ligget mest på sofaen med dyne på meg og lest bok og sett på serier. Jeg gadd ikke kle på meg noe særlig siden det bare var meg her, så har hatt på en av kjærestens t-skjorter og en truse, ikke særlig sexy, mer sånn bestemorsaktig med blomster på liksom. Har hatt gardinene åpne som normalt, ikke tenkt noe over det. Bor i en stille gate. Har vel gått litt rundt i bare skjorte og truse når jeg skulle hente meg mat på kjøkkenet og sånt. Så var jeg en kjapp tur ut for å hente noe i postkassa i sted, og da gikk nabodama forbi. Hun så skikkelig bisk ut og da jeg sa "hei" svarte hun muggent "hadde vært hyggelig om folk trakk gardinene for om de skal sprade rundt uten klær". Så bare gikk hun videre.. Jeg kjenner henne ikke og vi er bare på hils. Jeg ble skikkelig fortumlet og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke. Er det så ille å gå i truse og t-skjorte inne, og kanskje bli skimtet på avstand liksom? Anonymous poster hash: 3b938...ee7
Sura Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Du kan trøste deg med at du sikkert har gjort dagen litt lysere for et mannfolk eller to. 15
Populært innlegg Frøken Freidig Skrevet 16. april 2014 Populært innlegg #3 Skrevet 16. april 2014 Du kan trøste deg med at du sikkert har gjort dagen litt lysere for et mannfolk eller to. Gjerne nettopp mannfolket til nabodama.. 53
Spaghetti Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Du kan trøste deg med at du sikkert har gjort dagen litt lysere for et mannfolk eller to. Ja, for menn kan jo ikke synes det er sært at en voksen dame rusler til postkassen sin i bare truse/tskjorte. De synes selvfølgelig det er super deilig og sånn. 1
Gjesten Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Tja, jeg synes nå man stort sett kan gå som man ønsker i eget hjem, men hvis det er sånn at du synes fra utsiden og faktisk støter noen, kan du jo vurdere om du er villig til å ta hensyn til det. 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #6 Skrevet 16. april 2014 Ja, for menn kan jo ikke synes det er sært at en voksen dame rusler til postkassen sin i bare truse/tskjorte. De synes selvfølgelig det er super deilig og sånn. TS her, jeg ruslet ikke til postkassen i bare trusa da! Bare innendørs. Anonymous poster hash: 3b938...ee7 5
Gjest Eurodice Skrevet 16. april 2014 #7 Skrevet 16. april 2014 Ja, for menn kan jo ikke synes det er sært at en voksen dame rusler til postkassen sin i bare truse/tskjorte. De synes selvfølgelig det er super deilig og sånn. Det kan vel hun slengte noe over seg før hun gikk ut.
Gjest Coolaid Skrevet 16. april 2014 #8 Skrevet 16. april 2014 Det som er mer betenkelig er at naboen din har tittet inn for å oppdage dette. Dersom man bor sånn til at man av og til går forbi naboene sine vinduer eller har innsyn på en annen måte, så titter man ikke inn, av høflighetsgrunner. Syns du skal blåse i hele greien. Ingenting gale med det du har gjort. Du har en sur nabo. Hun er mest sannsynlig hele tiden uansett.
Gjest Imaginary Skrevet 16. april 2014 #9 Skrevet 16. april 2014 Gå naken neste gang. Avvent reaksjon. Anklag nabo for sjikane og seksuell trakassering. 13
akkuratnå Skrevet 16. april 2014 #10 Skrevet 16. april 2014 Jeg ville ikke brydd meg. Folk går i bikini på stranda, og enkelte går offentlig i shorts som er kortere enn mange truser. Hva har på deg i ditt eget hjem er din sak, så får andre folk lære seg å ikke kikke inn i andres vinduer. 20
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #11 Skrevet 16. april 2014 Du kan trøste deg med at du sikkert har gjort dagen litt lysere for et mannfolk eller to. Hun gikk i t-skjorte og bestemortruse.. Tror du virkelig det? Anonymous poster hash: 12c50...b73
Pottepalme Skrevet 16. april 2014 #12 Skrevet 16. april 2014 Har dere så svære vinduer at hun legger merke til det uten å glo? Her måtte jeg ihvertfall stått i kjøkkenvinduet for å få sett noe som helst hos mine naboer.
Gjest skravle Skrevet 16. april 2014 #13 Skrevet 16. april 2014 (endret) Kan jo hende hun sinte dama var såret og sjalu fordi gubben hennes satt å tittet på ts i vinduet, istedet for å vie sin kone oppmerksomhet.. Endret 16. april 2014 av skravle 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #14 Skrevet 16. april 2014 Kan jo hende hun sinte dama var såret og sjalu fordi gubben hennes satt å tittet på ts, i vinduet istedet for å vie sin kone oppmerksomhet.. Da er det jo han som har problemer, ikke ts.. Anonymous poster hash: 12c50...b73 3
Anoia Skrevet 16. april 2014 #15 Skrevet 16. april 2014 Kan jo hende hun sinte dama var såret og sjalu fordi gubben hennes satt å tittet på ts, i vinduet istedet for å vie sin kone oppmerksomhet.. Det tror jeg også.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #16 Skrevet 16. april 2014 Har dere så svære vinduer at hun legger merke til det uten å glo? Her måtte jeg ihvertfall stått i kjøkkenvinduet for å få sett noe som helst hos mine naboer. Altså, hus er forskjellige Der jeg bor ser man inn uten problemer, om man så bare gløtter. Anonymous poster hash: 9197e...e78 1
Mynona Skrevet 16. april 2014 #17 Skrevet 16. april 2014 (endret) Naboen min går konstant i boxer.. Og bare det. Jeg ser rett inn på kjøkkenet hans fra stua mi. Bryr meg ikke det grann. Og jeg går likt kledd som deg når jeg er syk. Om naboen føler for å glane så får de bare gjøre det. Hvis de plages av det får de slutte å glane. Jeg sitter til og med ute i bakgården i shorts og bikinitopp om sommern. Vill i nikkersen. Endret 16. april 2014 av Mynona 8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #18 Skrevet 16. april 2014 Naboen går ofte ut i boxer og åpen morgenkåpe for å hente posten om sommeren. Bare kos det Anonymous poster hash: df3f9...bb7 2
Pottepalme Skrevet 16. april 2014 #19 Skrevet 16. april 2014 Altså, hus er forskjellige Der jeg bor ser man inn uten problemer, om man så bare gløtter. Anonymous poster hash: 9197e...e78 Joda, ser den Svar til HI: Jeg hadde ikke brydd meg.
Miss Indi Skrevet 16. april 2014 #20 Skrevet 16. april 2014 (endret) Slettet det jeg skrev og postet i ny post. Ble så rotete. Men hvordan får jeg slettet denne posten? Endret 16. april 2014 av Miss Indi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå