Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er drittlei!

Min mann Skal delta i et kurs i juli. Akkurat nå er han ringevikar i en barnehage, men han har ikke blitt oppringt de siste 3 ukene og kommer mest sannsynlig ikke til å jobbe de neste ukene. Han avsluttet et kurs i februar, og har etter det kun jobbet fram til mars og kun 3 dager i uka 4 timer pr. dag. Jeg har spurt han hva han vil gjøre fram til juli, delta i et annet kurs, gjøre et praktikum, finne seg en jobb. Han sier han ikke vet. Han får pengner av nav, noe som jeg egentlig er imot siden han er helt frisk og i stand til å jobbe. Grunnen til at han vil fortsette med nav er at han trenger det for å kunne delta i kurset. Jeg aksepterer det, men jeg tenker at han kan bruke denne tiden til noe fornuftig. Få seg kontakter som han trenger til hans utdannelse osv.. Alt han gjør er å sitte på internett dagen lang. Jeg spurte han idag igjen, hva vil han gjøre med tiden fram til juli og jeg har sagt jeg kan hjelpe han med det han trenger hjelp til . Han gidder ikke svare meg. Dette gjorde meg sint og det endte med en krangel.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg helt rådløs, vi hadde 1år bryllupsdag sist måned. Er det en slik mann jeg vil tilbringe resten av mitt liv med? Hvordan kan jeg finne ut om jeg egentlig vil fortsette? Hvordan kan jeg takle denne situasjonen? Hvordan kan jeg ta en avgjørelse for meg selv`?? Jeg føler meg ensom..

Anonymous poster hash: 5cbf6...bc4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde tvinge han til å gjøre som du vil, at han skal skaffe seg en jobb. Høres ut som om han kanskje sliter litt med det, og det er unødvendig og urimelig ovenfor deg. Synes det høres veldig rimelig ut at han skal skaffe seg kontakter til utdannelse.

Det er sært at han ikke svarte deg synes jeg og selvsagt har du full rett til å bli sur på han da. Du skal alltid kunne få svar, hver eneste gang du spør han om det. Det er uhørt at han skulle bli irritert over det eller synes det er ubehagelig.

Tror absolutt at dette er en mann du ikke burde bruke tiden din på.

Anonymous poster hash: 3d526...2a5
Skrevet

Kutt nettilgangen. Det vil få fart på sakene.

AnonymBruker
Skrevet

Kutt nettilgangen. Det vil få fart på sakene.

Dette er en veldig godt idé og et godt gjennomtenkt svar. Synes absolutt du burde kutte nettilgangen. Han kan finne alle utlyste stillinger i avisen uansett, eller gå til et Nav kontor. Jeg tror han blir glad for at du hadde gjort det, og satt pris på det i lang tid.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde tvinge han til å gjøre som du vil, at han skal skaffe seg en jobb. Høres ut som om han kanskje sliter litt med det, og det er unødvendig og urimelig ovenfor deg. Synes det høres veldig rimelig ut at han skal skaffe seg kontakter til utdannelse.

Det er sært at han ikke svarte deg synes jeg og selvsagt har du full rett til å bli sur på han da. Du skal alltid kunne få svar, hver eneste gang du spør han om det. Det er uhørt at han skulle bli irritert over det eller synes det er ubehagelig.

Tror absolutt at dette er en mann du ikke burde bruke tiden din på.

Hm.. føler dette svaret er litt sarkastisk?

Anonymous poster hash: 5cbf6...bc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...