AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Hei! Har bodd i et stort hus i snart 1 år. Har en nabo som bor vegg i vegg som er rett og slett helt forferdelig. Hun har en dritstor bikkje som skremmer livet av meg, jeg har også en liten hund som jeg tror blir drept av den store snart. Hvordan går jeg frem for å få henne til å skjerpe seg? Dette gjør hun: - Hunden går fritt i gangene og tisser i skoene mine. Noen ganger tygger hunden på dem først -Hun lar hunden stå fastbundet til sykkelen min utenfor for å la den ''lufte seg'', og når jeg ba henne slutte å binde hunden til sykkelen min fordi jeg var redd, så bjeffet hun til meg og sa at jeg bare kunne løsne han fra båndet da og sette han fast i en sykkel litt lenger bortenfor... Hallo, hva faen? Jeg rører ikke den hunden, den har skabb og er skikkelig sint. - Hun røyker i gangen, og jeg har flere ganger oppdaget at det finnes aske i diverse sko og lignende. Når jeg ba henne slutte så bare åpnet hun vinduet litt. - Hun bråker natten lang, mens jeg prøver å sove. Hun hører på grusom rapmusikk døgnet rundt - Hun hater katter og pleier å stå i vinduet og frese til forbigående katter, spruter vann etter dem. Har observert henne på natta på kattejakt utenfor sammen med hunden sin... Hun slipper den løs slik at den kan jage kattene. - Hun oppbevarer alle ''skjønnhetsartiklene'' sine i fellessgangen, for der er det et dødsstort vindu hun kan få dagslys inn i når hun skal sminke seg. Så der står hun hver morgen foran vinduet med alle tingene sine, morgenkåpe på og håret i turban og sminker seg. Ikke sminker hun seg fint heller... - Hun klinte ketchup på døren min en natt hun var drita, fordi hun mente dette ville drive bort de ''onde åndene'' som jeg måtte ha i leiligheten min. - Hun sa at hunden min var stygg.. Verst av alt, hun kommer fra Arendal og har nå hentet inn en kar derifra også, som er ''kongen av rap'' og de går rundt og leker gangstere sammen. Han er ganske kjekk også, fatter ikke greia. Han synes at min hund er søt, men da ble hun naboen dritsur, fordi min hund er jo såååå stygg. Når jeg sa at hun måtte skjerpe seg så tok hun opp en telefon og ringte noen og gav meg indirekte trusler. Leker hun ganster eller kan hun være seriøs? Noen råd? Jeg fatter nada av denne dama, og jeg hadde flyttet om det ikke var for at jeg har hund selv og det er vanskelig å finne ny plass å bo hvor jeg får ha hund..:S Anonymous poster hash: 235a0...f51 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Åååårh nå gikk hun nettopp rundt i gangene og sang en eller annen rap-sang mens hun banket på hver dør. Jeg åpnet ikke, men kikket gjennom kikkehullet og hun gir bort nachos og kake til naboene... hva søren?:O Anonymous poster hash: 235a0...f51
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Hahah jeg tenker med engang trolling Beklager! Bare ta alle tingene dine på rommet/i leiligheten din og lås døra. Jeg tror faktisk jeg hadde flyttet. Anonymous poster hash: a39df...835 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Hahah jeg tenker med engang trolling Beklager! Bare ta alle tingene dine på rommet/i leiligheten din og lås døra. Jeg tror faktisk jeg hadde flyttet. Anonymous poster hash: a39df...835 Haha:D Ja, det er jo ikke sånn som skjer i ''virkeligheten'', men så viser det seg at DET gjør det... Men hun er nok ikke helt ved sine fulle fem dessverre, derfor jeg er sinnsyk skeptisk til hva jeg skal gjøre. Vil helst flytte, men så sinnsykt vanskelig å få tak i leilighet der hunden er lov..:S Anonymous poster hash: 235a0...f51
Gjest Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Ikke sett igjen sko etc på gangen! Dokumenter oppførselen hennes og klag alt hun gjør som er helt hinsides inn til huseier/styre. Høres ut som om hun har store mentale problemer, men det skal jo ikke gå ut over naboene. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #6 Skrevet 16. april 2014 Ikke sett igjen sko etc på gangen! Dokumenter oppførselen hennes og klag alt hun gjør som er helt hinsides inn til huseier/styre. Høres ut som om hun har store mentale problemer, men det skal jo ikke gå ut over naboene. Har prøvd å ta det opp med styret en gang tidligere, men de brydde seg ikke så mye... Men prøver nå å dokumentere alt jeg kan, håper jeg får med meg noen andre også... Bor to til i gangen vår, men de er pissredd og tør ikke gjøre noen ting-_- så nå meg jeg prøve å manne opp de også til å ta affære..S: Anonymous poster hash: 235a0...f51
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #7 Skrevet 16. april 2014 Ikke sett igjen sko etc på gangen! Tok inn skoene nå! Må nok vaske et av parene nå¨, stinker hundetiss!:S Anonymous poster hash: 235a0...f51
lalaz Skrevet 16. april 2014 #9 Skrevet 16. april 2014 ... Verst av alt, hun kommer fra Arendal og har nå hentet inn en kar derifra også, som er ''kongen av rap'' og de går rundt og leker gangstere sammen. Han er ganske kjekk også, fatter ikke greia. Han synes at min hund er søt, men da ble hun naboen dritsur, fordi min hund er jo såååå stygg. Når jeg sa at hun måtte skjerpe seg så tok hun opp en telefon og ringte noen og gav meg indirekte trusler. Leker hun ganster eller kan hun være seriøs? Stakkars folk, er det virkelig det aller verste? 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #10 Skrevet 16. april 2014 Hahahaahhahah, hva i alle dager?! Stakkars folk, er det virkelig det aller verste? Hahaha, ja off-- Jeg må også le.. Men er litt redd også da, hun kan jo snappe skikkelig en dag. Kanskje ikke det er det heelt verste da, men det er ganske close.. Nå er det liksom ''to av dem''.. Æsj.. prøver å forfatte et lite brev nå da, men føler eksemplene mine er så teite.. Men det er jo skikkelig jævlig å bo her akkurat nå. Nå står hun å banker i veggen og greier, vet ikke hva hun holder på med:S Anonymous poster hash: 235a0...f51
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #11 Skrevet 16. april 2014 Ta og piss i skoene hennes som straff! Anonymous poster hash: 61835...8c3
Gjest Blomsterert Skrevet 16. april 2014 #12 Skrevet 16. april 2014 Tror ikke du skal/kan gjøre så mye selv for at hun skal skjerpe seg. Virker som om du bør ligge lavt i dette tilfellet. For å være ærlig. Ta inn tingene dine,og unngå henne som best du kan. Hun virker ikke HELT tilregnelig,men sier ikke hun er farlig altså. Er bare at slike mennesker vil en helst ikke komme i klammeri med. Håper dere får gehør hos styret! Uff
Gjest Tris Skrevet 16. april 2014 #13 Skrevet 16. april 2014 Jeg klarer ikke å ta innlegget ditt seriøst... God påske!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #14 Skrevet 16. april 2014 Jeg klarer ikke å ta innlegget ditt seriøst... God påske! Det hadde ikke jeg heller om jeg hadde lest dette helt randomly, så det skjønner jeg. Dette er søkt^^ Men sant, dessverre. God påske:) Anonymous poster hash: 235a0...f51
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #15 Skrevet 16. april 2014 Tror ikke du skal/kan gjøre så mye selv for at hun skal skjerpe seg. Virker som om du bør ligge lavt i dette tilfellet. For å være ærlig. Ta inn tingene dine,og unngå henne som best du kan. Hun virker ikke HELT tilregnelig,men sier ikke hun er farlig altså. Er bare at slike mennesker vil en helst ikke komme i klammeri med. Håper dere får gehør hos styret! Uff Neei hun er ikke tilregnelig ser det ut som... Tror jeg ligger lavt og håper styrer tar seg av dette, vil ikke hun skal vite at det er jeg som har bedt de ta det opp med henne:S Anonymous poster hash: 235a0...f51
Sura Skrevet 16. april 2014 #16 Skrevet 16. april 2014 Min første innskytelse er at noen bør ta inn skoene sine og kutte litt ned på hasjrøykinga. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #17 Skrevet 16. april 2014 Min første innskytelse er at noen bør ta inn skoene sine og kutte litt ned på hasjrøykinga. Hyggelig, veldig hjelpsomt! Skoene er tatt inn, røyker ikke hasj. Anonymous poster hash: 235a0...f51
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #18 Skrevet 16. april 2014 Ring Mattilsynet og rapporter bekymringsmelding ang hunden. Den blir utsatt for omsorgssvikt. Ta kontakt med styret og lever en skriftlig klage på oppførselen hennes. Ring politiet om hun spiller musikk på natta (husbråk). Anonymous poster hash: ef090...4ea 2
Gjest Malanthor Skrevet 16. april 2014 #19 Skrevet 16. april 2014 Hun høres bare patetisk ut. Kan du ikke invitere over noen venner som kan si henne noen sannhetens ord når hun agerer ut da.
tøydokka Skrevet 16. april 2014 #20 Skrevet 16. april 2014 Ha ha! Fantastisk morsomt Legg litt kattebæsj oppi jålesakene hennes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå