Arkana Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Jeg klippet ut en artikkel i en avis for litt siden med forskjellige priser på tannleger. Den aller billigste var Odontologiklinikkens mottaksstasjon (Geitmyrsveien 71). Tannlegehøyskolen er også billig.
*M* Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2004 Har du vært der selv? Jeg har nemlig "litt" tannlege skrekk!
Arkana Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Vært der selv? Jeg har faktisk ikke vært hos tannlegen på .....*regne regne*... 8 år. Vet ikke helt hvorfor, jeg har aldri hatt hull, aldri trukket en tann eller gjort noe som helst traumatisk hos tannlegen (rett og slett perfekte tenner ) så jeg har ingen grunn til å ha tannlegeskrekk, men likevel vil jeg bare ikke gå. Samboeren min bruker Skøyen Tannlegekontor, de ligger midt på treet i pris og han føler seg veldig trygg hos dem. Vika Tannhelse bruker ozon til boring som er helt smertefritt. Flere tannleger bruker også smertefri bedøvelse (så slipper du den ekle sprøyten). Hvis du søker på "tannlege" og "tryllestaven" på Kvasir får du opp noen av dem.
Gjest Elenath Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Tannlegehøyskolen! Der betaler man bare for utstyret og de er ekstremt forsiktige. Det er også et pluss at de alltid bruker det nyeste utstyret som finnes på markedet. Litt lang ventetid er det eneste negative.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå