AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #1 Del Skrevet 16. april 2014 Hei! Hva slags forsikring har du? Jeg har kun reiseforsikring, men har akkurat kjøpt leilighet og må hvertfall ha innbo forsikring, hvilke andre forsikringer er greit å ha? Hvor mye betaler du og hvilket selskap? Jeg tenker å ha reiseforsikring, innbo og ufør. Noe annet jeg burde tenke på? Anonymous poster hash: 71ec8...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #2 Del Skrevet 16. april 2014 Vel, du bør sjekke hvilke avtaler du muligens allerede har. Jeg jobber i staten og har en ganske god uføredekning gjennom Statens pensjonskasse, og siden jeg verken har barn, ektefelle eller samboer så er poenget med livs- og gjeldsforsikring borte. Reiseforsikring har jeg for fritidsdekningen, er jo ellers dekket når jeg kjøper utenlandsturer gjennom kredittkort. Innbo, hus- og bil er det jeg sitter igjen med som nødvendig i mine øyne. Anonymous poster hash: d1bf3...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #3 Del Skrevet 16. april 2014 Gjennom arbeidsgiver har jeg ulykke og uføreforsikring. Gjennom banken/bankkort så har jeg inkludert reiseforsikring. Da jeg har hus og familie, så har jeg også hus- og innboforsikring, samt bilforsikring. Tidligere var jeg fagorganisert i LO og hadde innboforsikring og reiseforsikring gjennom dem. Jeg var da dobbelt forsikret på reise, noe som er litt dumt. Man får bare en utbetaling uansett hvor mange steder man kjøper forsikring. Anonymous poster hash: 2c6e6...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 16. april 2014 #4 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg har det meste, og blant annet innboforsikring, gjennom LO-forbundet mitt. Dette er jo den desidert beste man kan få. Når andre banker ringer meg har de ingenting å stille opp med når jeg sier jeg har LO favør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå