Pippi27 Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Nå er vi endelig i gang med å formulere invitasjonene, men er ikke lett å vite hvor mye man må ha med. Skal vi skrive adressen til selskapslokalet? Er bare ett lokale med dette navnet, så folk kan søke opp selv.... Når vi skriver toastmaster, behøver vi skrive "innslag meldes på forhånd til toastmaster" eller holder det å skrive "toastmaster er"? Ser uansett at avsnittet med toastmaster blir litt langt med både navn, Mail og telefonnummer. Er det frekt å bare skrive fornavn? Hun bruker alle tre etternavn... Blir glad for svar!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Ja, adresse for dagen må skrives opp. Ja, dere må skrive at innslags meldes til toastmaster innen gitt dato Foretrekker å bruke fullt navn, men det er en vurderingssak. Anonymous poster hash: 982eb...bea 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Vet mange sender ut en enkel invitasjon, og så bruker egne blogger eller grupper på Facebook til all ekstra info Sidan "alle" i dag har pc Anonymous poster hash: 202ae...ab5
Pippi27 Skrevet 17. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2014 Flere? Skjønner det er praktisk med hjemmeside, men tror nok ikke vi vil gå for det...
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Jeg har googlet masse og etter å laget de er det dette vi har med: - Dato - Sted (bare navn, alle vet hvor det er for det er et kjent sted) - Klokkeslett - Antrekk - Svar utbedres innen Toastmaster har vi ikke med da det kun er mødre og fedre som skal holde tale og de kjenner toastmasteren selv. Og vi hadde heller ikke fått svar fra toastmaster da vi lagde invitasjonene. Mulig vi sender ut et eget skriv når det nærmer seg (vi sendte ut tidlig pga folk i andre land osv ble invitert samt det er i en ferie). Anonymous poster hash: 11430...97a 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Vi har ikke valgt toastmaster enda for bryllupet er ikke før neste år. på grunn av midt i fellesferien, kommer vi til å sende ut invitasjoner i sommer, ett år i forveien. Kommer til å ha lite info der, mest dato sted og sted. Så blir det nok informert på facebookside i etterkant, da alle vi inviterer har facebook. Anonymous poster hash: 202ae...ab5
missdior Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Vi har ikke valgt toastmaster enda for bryllupet er ikke før neste år. på grunn av midt i fellesferien, kommer vi til å sende ut invitasjoner i sommer, ett år i forveien. Kommer til å ha lite info der, mest dato sted og sted. Så blir det nok informert på facebookside i etterkant, da alle vi inviterer har facebook.Anonymous poster hash: 202ae...ab5 Vet du, å sende ett år i forveien er litt dumt! Vi fikk invitasjon i fjor på sensommeren til et bryllup som er i sommer. Invitasjonen har forsvunnet og vi hadde seriøst glemt av hele greia inntil bruden fortalte meg at hun gledet seg til festen! 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Vi kommer til å gjøre det uansett, for prosenten av de som glemmer det kommer ikke til å vere stor Dessuten kommer vi til å minne på i vettig tid Anonymous poster hash: 2c91f...a08
MissEi Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Vi sendte ut et år i for veien gjestene var veldig fornøyd med det;)
Avalon Skrevet 20. april 2014 #10 Skrevet 20. april 2014 Siste bryllup vi var i fikk vi invitasjon med et ekstra ark utenom hvor all informasjon stod. Synes det også var en veldig grei ordning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå