Gå til innhold

svetteproblem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et problem med at jeg begynner å svette skikkelig under armene så fort jeg forlater hjemmet. (Har angst men går på medisiner for dette). Selv om jeg ikke kjenner meg nervøs, blir jeg likevel våt av svette. Må alltid bruke klær som skjuler svetteringene best mulig. Tenker mye på det og det gjør selvfølgelig ikke saken noe bedre.

Vet det finnes noe på apoteket mot svetting, men kan det brukes om det ikke gjelder hele tiden, men kun i enkelte situasjoner? Er så slitsomt å ha det slik.

Anonymous poster hash: ef64e...4fa
Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

På apoteket selger de noe som er svært effektivt. ( Ikke stop24). Funker knallbra! Lykke til, vondt problem det der.

Skrevet

På apoteket selger de noe som er svært effektivt. ( Ikke stop24). Funker knallbra! Lykke til, vondt problem det der.

913931_1_1.jpg

denne du tenker på?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

913931_1_1.jpg

denne du tenker på?

Den fungerer kjempebra. Jeg svetter ikke så mye lenger heldigvis, men da jeg var i puberteten svettet jeg VELDIG mye under armene. Jeg kunne aldri bruke tettsittende topper eller gensere uten å være redd for at andre kunne se svetteringene. :P Det var utrolig kjedelig. Er nå 20 og problemet er ikke lenger et problem, selv om det hender jeg kan svette litt. Men ikke på langt nær så mye og ofte som før, nå kan jeg bruke stramme klær uten problem.

Det som var løsningen for meg, var nettopp aluminiumkloriden. Jeg svettet MYE under armene altså, MYE, og hadde prøvd alle deodoranter, og ingenting hjalp. Følte meg veldig hjelpesløs. Men når jeg brukte denne regelmessig svettet jeg ikke en dråpe, selv ikke under trening. :fnise: Helt tørr.

Så TS, den er absolutt verdt et forsøk. Mange som har hatt nytte av denne. Litt dyr, men vel verdt det.

Anonymous poster hash: a3c94...e03

AnonymBruker
Skrevet

Da skal den testes :)

Takk for hjelpen

ts

Anonymous poster hash: ef64e...4fa
Gjest chisandra
Skrevet

913931_1_1.jpg

denne du tenker på?

Der var den, ja! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...