AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Hvor kan jeg kontakte noen som kan lage en kostholdsplan? Jeg er ganske dårlig på kosthold og trenger derfor litt hjelp. Har grei peiling på trening, men ønsker en plan som jeg kan følge for jeg er kjapp med å falle ut av det jeg selv planlegger både fordi det ikke er noe godt, dårlig tid etc. Skal også sies at jeg desverre er litt kresen i matveien. Det går mye i kylling og kyllingkjøttdeig med noe ris o.l. som tilbehør. Derfor ønsker jeg kontakt med noen som kan dette og som kan sette opp. Går ikke på noe treningssenter så har ingen å kontakte der, så derfor lurer jeg på om noen har noe å anbefale? Jeg ønsker å gå ned ca 10- 15 kg, er 168 høy og veier 77 kg. En del muskler og litt fett, mest rundt nedre mageregion og lår. Trener alt mellom 3-6 dager i uka, er veldig glad i styrketrening men nå som jeg ønsker å gå ned i vekt trener jeg mer og mer kardio. Anonymous poster hash: 4108d...a64
brightness Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Vet ikke hvor du bor. Hva med å google f. eks. "ernæringsfysiolog/kostholdsveileder/ernæringsveileder *byen du bor i"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå