AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Noen som har erfaringer med DENNE? Er litt nysgjerrig på den, men den er dyr og vil gjerne høre noen ærlige tilbakemeldinger fra noen som har hatt en sånn i en god stund Anonymous poster hash: 2efd1...3d3
Nerine_ Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Jeg har en, og er veldig glad i den Håret blir rett og fint, og det føles mykt. Kjøp den på feelunique, så blir det ikke såå dyrt. De betaler tilbake toll også
Sandie Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Jeg fikk prøve den av en frisørvenninne som brukte den på mitt lange og litt tørre hår. Det ble silkemykt og helt glatt jeg ble strålende fornøyd med resultatet Hun brukte også et pleie-og varmebeskyttende produkt som var spesielt laget for å brukes sammen med SteamPoden. Ulempen var at den føltes litt tung og vanskelig å bruke da jeg skulle prøve den på egen hånd, men nå skal det sies at jeg er generelt veldig lite flink og lite tålmodig med å gjøre slikt uten hjelp.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: 2efd1...3d3
Gjest Aria. Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Prøvde denne hos frisøren for noen uker siden. Kjempebra! Håret ble utrolig fint. Håret mitt er slitt og tørt, men det ble veldig mykt og glansfullt. Vil kjøpte meg det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå