AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Hei. Jeg føler at jeg strever ennå etter et forholdsbrudd som skjedde for en god tid tilbake. Mannen kjeftet på meg hele tiden for ingenting. Gråt da jeg ville forlate han. Jeg ble hver gang. Det var han som gikk tilslutt, etter at han fikk seg ny dame. Noen som vet om noen støttegrupper for psykisk vold på nettet? Har noen opplevd det samme? Anonymous poster hash: 4b208...4be
Gjest Pluty Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Jeg har bare lyst til å si en ting: godt du ble kvitt ham før han tok fra deg siste rest av selvtillit. Sånt er ikke bra for noen å bli værende i. 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Ja, jeg er sammen med en som prøver å kjefte og skal krangle hele tiden nå. Sinnsykt irriterende, men om du merker at det tærer på deg psykisk.. Kom deg unna. Anonymous poster hash: 44a14...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Jeg har bare lyst til å si en ting: godt du ble kvitt ham før han tok fra deg siste rest av selvtillit. Sånt er ikke bra for noen å bli værende i. Jeg har vært sammen med en som kjeftet hele tiden fra da vi flyttet sammen. Han fikk seg en ny dame, og jeg håpet at jeg slapp mer problemer og nedverdigende opplevelser med han. Nå har han begynt på å lage bråk anngående barna. Han sender meg mailer, der det står hvor elendig mor jeg er, hvor elendig jeg er i huset ( for han vet) , hvor elendig jeg er i alt, hvor sjalu jeg er , hvordan jeg misshandlet han psykisk og fysisk, kritiserer alt med meg. Han skrev at datteren synes at den nye dama er bedre mor for henne enn jeg er,men at datteren ikke har ønsket å si det selv fordi hun var redd for å såre meg.Jeg spurte datteren. Da sa hun: For noe tull! Pappa lyver. Trodde at eksen en gang skulle slutte å kritisere å hakke på meg. Nå har han fått en dame med seg på laget. Helt jævlig å samarbeide med han anngående barna. Grusomt. Anonymous poster hash: 4b208...4be
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Ja, jeg er sammen med en som prøver å kjefte og skal krangle hele tiden nå. Sinnsykt irriterende, men om du merker at det tærer på deg psykisk.. Kom deg unna. Anonymous poster hash: 44a14...ea6 Det er helt forferdelig. Psykisk terror. Jeg trodde at jeg var kommet meg unna, men han fortsetter bare. Anonymous poster hash: 4b208...4be
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #6 Skrevet 16. april 2014 Jess, jeg hadde en jente som aldri ble fornøyd med meg. Alt jeg gjorde var feil!! :S Helt riktig var det dog å forlate henne Me Happy Know Anonymous poster hash: 3842d...031 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #7 Skrevet 16. april 2014 Ja, er mann og gift. Det forklarer alt egentlig.... Anonymous poster hash: b9c85...274
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #8 Skrevet 16. april 2014 Jess, jeg hadde en jente som aldri ble fornøyd med meg. Alt jeg gjorde var feil!! :S Helt riktig var det dog å forlate henne Me Happy Know Anonymous poster hash: 3842d...031 Det er best. Jeg fikk en lang mail av eksen i dag, og der sto det en haug med nedverdigende kritikk til meg anngående barna, husarbeidet jeg gjør ( han vet selv om han ikke bor her, sier han) , at jeg hadde psykisk vært voldelig mot han og misshandlet han tidligere, at jeg var skyld i at et av barna hadde så dårlig karakter som 3 på skolen, osv. Helt forferdelig. I tillegg setter han den nye dama i mot meg. Anonymous poster hash: 4b208...4be
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #9 Skrevet 16. april 2014 Blir ihvertfall ganske oppgitt av kommentarene hans. Anonymous poster hash: 4b208...4be
Gjest Chloe87 Skrevet 16. april 2014 #10 Skrevet 16. april 2014 Ja, har opplevd det. Jeg ble kritisert hver dag og han hisset seg opp for den minste ting, jeg ble så sliten. Kritikk på kritikk. Glad jeg kom meg unna!
MissEi Skrevet 16. april 2014 #11 Skrevet 16. april 2014 Kjenner meg sånn igjen, var sammen med han i 6 år før jeg griide å gjøre det slutt! Beste jeg har gjort! Ver glad du e r kvitt han! 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #12 Skrevet 16. april 2014 Kjenner meg sånn igjen, var sammen med han i 6 år før jeg griide å gjøre det slutt! Beste jeg har gjort! Ver glad du e r kvitt han! Da er det ikke bare meg som har vært i et slikt forhold. Man kan jo tro at jeg aksepterte for mye, men jeg gjorde jo det, men han gråt hvis jeg sa at jeg måtte gå, og da ble jeg, men tilslutt så dumpet han meg til fordel for en annen dame. Jeg har barn med han, så jeg må samarbeide med han, og det er fryktelig problematisk. Anonymous poster hash: 4b208...4be
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #13 Skrevet 16. april 2014 Det jeg har erfart har vært som natt og dag. Dumpet eksen fordi hun kjeftet og smelte med kjeftet. Om det begynte å regne så var det meg det gikk ut over :O Jeg ble faktisk syk av den behandlingen hun gav meg. Herlighet så ubrukelig jeg var :O I et våkent øyeblikk hvor jeg innså at jeg overhode ikke fortjente noe så vondt som dette, pakket jeg sakene og dro. Hun her kommer jeg aldri til å glemme :O Nå har jeg verdens beste kjæreste som roser meg, oppmuntrer meg, unnskylde seg når hun føler hun har gjort noe galt. Denne damen her viser hver dag at hun elsker meg - håper bare jeg klarer å gi nok tilbake! :D Anonymous poster hash: 3842d...031 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #14 Skrevet 16. april 2014 Var sammen med en sånn fyr i 6 mnd. Han innrømmet til slutt at han bare testet meg for å se hvor langt han kunne gå. Da hadde han manipulert meg så mye at jeg nesten godtok det og fortsatte forholdet, men det lyste en varsellampe heldigvis og jeg dumpet han. Men han var ikke ferdig med meg. Etter ca et halvt år fant jeg ut at ei venninne av han hadde spionert på meg siden jeg dumpet han. I 6 mnd, ekkelt!! Da sa jeg i fra og hun sluttet. Ett år etter jeg dumpet han tok han kontak, han savnet meg og bla bla bla. For en patetisk fjott. Men jeg sleit veldig med mareritt, flash-backs og panikkanfalli ca ett år etter brudet, var ventetid før jeg kom meg til psykolog (hadde ikke kr til en privat) så var bedre når jeg kom meg til en psykolog. Hun mente at jeg hadde ptsd. Det hjalp meg å få det på avstand, og i dag har jeg verdens beste samboer og en fantastisk sønn Anonymous poster hash: 526cf...062 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #15 Skrevet 16. april 2014 Var sammen med en sånn fyr i 6 mnd. Han innrømmet til slutt at han bare testet meg for å se hvor langt han kunne gå. Da hadde han manipulert meg så mye at jeg nesten godtok det og fortsatte forholdet, men det lyste en varsellampe heldigvis og jeg dumpet han. Men han var ikke ferdig med meg. Etter ca et halvt år fant jeg ut at ei venninne av han hadde spionert på meg siden jeg dumpet han. I 6 mnd, ekkelt!! Da sa jeg i fra og hun sluttet. Ett år etter jeg dumpet han tok han kontak, han savnet meg og bla bla bla. For en patetisk fjott. Men jeg sleit veldig med mareritt, flash-backs og panikkanfalli ca ett år etter brudet, var ventetid før jeg kom meg til psykolog (hadde ikke kr til en privat) så var bedre når jeg kom meg til en psykolog. Hun mente at jeg hadde ptsd. Det hjalp meg å få det på avstand, og i dag har jeg verdens beste samboer og en fantastisk sønn Anonymous poster hash: 526cf...062 ja, veldig lett å slite masse etter noe sånnt. Jeg føler hele tiden at han er i livet mitt fortsatt. Og det er han. Han lager bråk anngående hvor dårlig mor jeg er. For vi samarbeider om barn. Utrolig hardt!. Jeg er helt elendig, helt ubrukelig, en stor drittsekk av en dame, og ALT er i veien med meg. Han er helt perfekt sier han. Det er meg som alt er galt med. Er så utrolig lei den sytinga hans, at jeg vurderer å oppsøke noen som kan hjelpe meg til å takle han. Han gjør meg sint, og frustrert. Anonymous poster hash: 4b208...4be
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #16 Skrevet 17. april 2014 ja, veldig lett å slite masse etter noe sånnt. Jeg føler hele tiden at han er i livet mitt fortsatt. Og det er han. Han lager bråk anngående hvor dårlig mor jeg er. For vi samarbeider om barn. Utrolig hardt!. Jeg er helt elendig, helt ubrukelig, en stor drittsekk av en dame, og ALT er i veien med meg. Han er helt perfekt sier han. Det er meg som alt er galt med. Er så utrolig lei den sytinga hans, at jeg vurderer å oppsøke noen som kan hjelpe meg til å takle han. Han gjør meg sint, og frustrert.Anonymous poster hash: 4b208...4be Her ville jeg kontaktet familievernkontoret, de kan støtte og veilede for dette er verken bra for deg eller barna. Sender en Anonymous poster hash: bd286...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #17 Skrevet 17. april 2014 Jeg er den som blir fort irritert og sint ofte, men mener det ikke som psykisk vold? Er ikke sjalu eller går løs på samboeren for småting da, men har kort lunte og kan hisse meg fort opp feks ved at en maskin klær ikke henges opp i løpet av dagen. Er heldigvis ikke langsint og begynner å le etter 2-3 min fordi jeg forstår hvor teit det er å bli sint over en liten bagatell. Men vil nok anse meg selv som den surmaga kjærringa ja :/ Anonymous poster hash: 59314...d7a
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #18 Skrevet 17. april 2014 Du må ikke involvere barna i deres drama ved å spørre dem om påstander faren kommer med. I hvert fall kan du ikke si at det er der påstandene kommer fra.Anonymous poster hash: b2baa...fa1 1
Gjest Chelseagirl Skrevet 17. april 2014 #19 Skrevet 17. april 2014 Har ikke lest hele tråden, men jeg har vært i samme situasjon. Jeg skal begynne på et kurs hvor en lærer en del om seg selv slik at en forhåpentligvis ikke havner i et destruktivt forhold på nytt. Tror det er en lur investering.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #20 Skrevet 17. april 2014 Har ikke lest hele tråden, men jeg har vært i samme situasjon. Jeg skal begynne på et kurs hvor en lærer en del om seg selv slik at en forhåpentligvis ikke havner i et destruktivt forhold på nytt. Tror det er en lur investering. Kan du fortelle om hvem som holder slike kurs, og hva kurset heter? Anonymous poster hash: 32fa9...18f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå