AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #21 Skrevet 17. april 2014 alternativ 3 Anonymous poster hash: 14ac2...2c9
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #22 Skrevet 17. april 2014 alternativ 3 Anonymous poster hash: 14ac2...2c9
Pebbles89 Skrevet 23. april 2014 #24 Skrevet 23. april 2014 Begge var veldig fine, men hør med butikken. Det er ikke sikkert de får tak i peoner i juni. Peoner er sesongblomster, og sesongen er svært kort sammenlikned med f.eks. tulipaner.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #25 Skrevet 23. april 2014 Blomstrer ikke peoner i juni? Anonymous poster hash: 09494...bbd
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #26 Skrevet 23. april 2014 Jeg trodde peoner hadde sesong fra mai til sent juli, men kan være jeg tar feil? 😁 Begge var veldig fine, men hør med butikken. Det er ikke sikkert de får tak i peoner i juni. Peoner er sesongblomster, og sesongen er svært kort sammenlikned med f.eks. tulipaner. Anonymous poster hash: 14ac2...2c9
HoppsyDaisy Skrevet 28. april 2014 #27 Skrevet 28. april 2014 Det kommer ann på hvordan du skal ha håret Hvis håret blir litt "uformelt" ville jeg valgt nr 1. Hvis du skal ha en litt stivere frisyre ville jeg valgt nr 2. Begge to var nydelige. Jeg skjønner godt at det er vanskelig å velge!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #28 Skrevet 28. april 2014 Skal sette det opp i en litt løs frisyre. Lurte litt på nr 1, for da kunne jeg ha hatt noen av de blomstene i håret også 😊 Det kommer ann på hvordan du skal ha håret Hvis håret blir litt "uformelt" ville jeg valgt nr 1. Hvis du skal ha en litt stivere frisyre ville jeg valgt nr 2. Begge to var nydelige. Jeg skjønner godt at det er vanskelig å velge! Anonymous poster hash: 14ac2...2c9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #29 Skrevet 29. april 2014 Begge var veldig fine, men hør med butikken. Det er ikke sikkert de får tak i peoner i juni. Peoner er sesongblomster, og sesongen er svært kort sammenlikned med f.eks. tulipaner. Jeg skal gifte meg i midten av juni, og har bestit bukett med peoner. Fikk beskjed om at det ikke var noe problem, da midten av juni er så godt som garantert peonsesong. :-) Hun sa at de kan stort sett få tak i peoner litt utenfor sesong også, men prisen er da en heeelt annen! Anonymous poster hash: 9fd16...548
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #30 Skrevet 29. april 2014 Begge var veldig fine, men hør med butikken. Det er ikke sikkert de får tak i peoner i juni. Peoner er sesongblomster, og sesongen er svært kort sammenlikned med f.eks. tulipaner. Jeg har bursdag i slutten av juni, og får alltid en stor bukett peoner av mamma, så det går nok fint å få tak i det da. Anonymous poster hash: cdb40...961
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå