Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever ofte at folk ikke svarer når jeg spør dem om noe, da mener jeg ikke på meldinger og sånn, men ansikt til ansikt. Ofte får jeg bare et dumt blikk når jeg sier noe eller spør om noe. Og selv om jeg bare snakker om helt vanlige ting. Flere som opplever det sånn noen ganger? Jeg mener at det er ikke spesielt voksent å oppføre seg sånn, og jeg kunne ikke fått meg til å gjøre sånt. Kan jeg ikke svare så svarer jeg at jeg ikke kan svare på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er uhøflig å ikke svare. Men hva slags relasjon har du til de det gjelder og hva spør du om? Jeg tenker at dersom en ikke vil svare så er det mulig å formidle den beskjeden muntlig og på en ok måte.

Skrevet

Det er venner og familien min. Det er helt vanlige ting.

Skrevet

Da får du sette deg ned med dem og spørre hvorfor de ikke svarer deg.

Skrevet

Samboeren min er litt slik. Hun overser hele spørsmålet, later som om hun ikke hørte det, om hun ikke har lyst å svare. Ekstremt plagsomt, men når det er hennes eneste svakhet, så kan det tilgies.

Skrevet

Da får du sette deg ned med dem og spørre hvorfor de ikke svarer deg.

Skal gjøre det :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er så sykt irriterendes med sånne folk.

Man spør, får ikke svar, må spørre igjen..osv.. til slutt blir vedkomne sur for at man maser. Jævla håpløst.

Anonymous poster hash: 7ea25...cf7
  • Liker 1
Gjest heihade
Skrevet

Jeg er slik selv. Av og til virker det bare som om det er den tyngste oppgaven i verden å åpne munnen og ytre noen ord. Da unngår jeg å svare for alt det er verdt. Tviler ikke på at folk irriterer seg over dette, men sånn er det bare. Svarer hvis det er noe viktig, men ikke alltid jeg gidder å svare folk som bare babler.

Skrevet

Åh, det er skikkelig irriterende.

Kjæresten min gjør det OFTE, bare fordi han vet hvor gal jeg blir av det..

Skrevet

Takk for svar alle :)

AnonymBruker
Skrevet

Er spørsmålene dumme, og for å få oppmerksomhet så gidder jeg ikke svare.

Anonymous poster hash: 18ed1...120

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...