AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Eg merker at når eg har hatt en dag eller to med noe utskeilser som ovstiger det eg pleier å ligge på (og forsåvidt over det kaloriinntaket eg forbrenner) med ekstra karbo og fett så samler kroppen en del væske,men det gir jo slipp ganske fort. Men på meg gir den da slipp i form av hyppige toalett besøk(mildt sagt). Dette er jo vel & bra,men ganske slitsomt.Er det flere som har det slik,& evt har noe råd. Eg kan jo nesten ikke gå ut av døra de dagene for eg må konstant på do,og når eg må så må eg der og da. Å holde seg er vanskeleg. Anonymous poster hash: 92c1a...ba1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Mye karbohydrater OG Fett..= ikke smart Vel karber holder på vann,så dagen etter så tømmes vel lagrene om du spiser få karber Anonymous poster hash: 34514...5b4 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Mye karbohydrater OG Fett..= ikke smart Vel karber holder på vann,så dagen etter så tømmes vel lagrene om du spiser få karber Anonymous poster hash: 34514...5b4 Det vet eg,men en utskeielse fra tid til annen greier eg meg ikke uten Anonymous poster hash: 92c1a...ba1
Pringle Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Væske som er lagret, må ut igjen, og da må du vel tisse, er det noe å lure på da? Ville du heller svettet ut alt? 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Væske som er lagret, må ut igjen, og da må du vel tisse, er det noe å lure på da? Ville du heller svettet ut alt? Nei egentig ikke,og nei eg vil ikke svette.Eg har vel kanskje bare hengt meg opp i det som blir sagt om at kroppen gir slipp i løpet av en ukes tid,men på meg begynner det så raskt.Ikke det at eg klager,men er vel bare slitsomt. Men det er vel "straffa" eg for ta når eg koser meg litt xtra inn i mellom Anonymous poster hash: 92c1a...ba1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå