Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, en kompis av meg å eks samboeren hans gjorde det slutt for 2,5 mnd siden, å idag hentet hun tingene di hadde blitt enig om. Det som er greien her er at hun tok med seg den nye kjæresten i hans leilighet for å hente tingene, snakket med han isted å han var ganske lei seg, men han er en veldig fyr, så han gjorde ikke noe nr av det..

Er det bare meg eller er ikke det sykt frekt???? Dem har barn sammen også... For meg personlig så hadde jeg klikket!

Anonymous poster hash: 08a9e...a18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jævlig usmaklig. Hun kunne tatt med seg broren eller faren sin hvis hun absolutt trengte hjelp.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun trenger vel hjelp med tingene og ville ikke be ham for det er ikke lenger hans oppgave.

Anonymous poster hash: d744e...006
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er ufattelig respektløst!! jeg hadde blitt fly forbannet. ikke pga at hun har ny type, men måten hun skal gni det opp i trynet hans på. hun hadde vel helt fint klart å hente de tingene selv....æsj

Anonymous poster hash: e425f...e92
  • Liker 3
Skrevet

Ser ikke problemet, hun fikk vist eksen at han ikke har sjans mer og hun fikk vise den nye typen at hun er ferdig med eksen.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet, hun fikk vist eksen at han ikke har sjans mer og hun fikk vise den nye typen at hun er ferdig med eksen.

Sympatisk type du....

Til TS:... Stakkars mann, jævlig frekt å respektløst!!!!...han skal vere glad han er kvitt hun

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er kanskje ikke det beste skjakktrikset du kan gjøre hvis du vil gjøre inntrykk av at du ønsker å samarbeide rundt barna dine.

TENK deg om han hadde gjort det samme.. Hadde stått side på side om hvor fæl han er, ingen ville sagt at han gjorde det slik hun skjønte at hun ikke har sjangs på han mer. :fnise: Dette er VIRKELIG et kvinneforum! :fnise:

Kudos til han som sitter igjen, jeg hadde ikke vært så rolig.

Anonymous poster hash: 755e3...6f7
  • Liker 4
Skrevet

Det er hans leilighet, han bestemmer hvem som slipper inn døren.

AnonymBruker
Skrevet

Føler med han... :(

Anonymous poster hash: 7076b...488

Skrevet

Det er bare FEIL.Greit nok å vite at det er noen andre, men man trenger jo ikke å få det trøkt ned i halsen akkurat.

Skrevet

Nåja, jeg kan se for meg tusen årsaker til at hun kanskje hadde en god grunn til å gjøre det. Selv om det sikkert var både vondt og ubehagelig for han og kanskje henne også.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nåja, jeg kan se for meg tusen årsaker til at hun kanskje hadde en god grunn til å gjøre det. Selv om det sikkert var både vondt og ubehagelig for han og kanskje henne også.

. Å hvilken grunner er det?... Det var hun som gjorde det slutt fordi hun ikke hadde di "riktige følelsene"... Han har ikke gjort noe galt.

Endret av lager83
Skrevet

TS her... Å hvilken grunner er det?... Det var hun som gjorde det slutt fordi hun ikke hadde di "riktige følelsene"... Han har ikke gjort noe galt.

Han behøver ikke å ha gjort noe galt. Men allikevel kan hun ha følt at det var best å ha typen sin med seg slik at det ikke ble evt krangling eller bønn om å bli sammen igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske frekt ja....

AnonymBruker
Skrevet

TS her... Å hvilken grunner er det?... Det var hun som gjorde det slutt fordi hun ikke hadde di "riktige følelsene"... Han har ikke gjort noe galt.

Du har vel neppe full innsikt i deres forhold. Siden han er din venn kan du regne med at han ikke har fortalt deg det, selv om han har vært dum og/eller vond mot henne.

Anonymous poster hash: a0ea0...f2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da regner jeg med du hadde sagt det samme til venninnen din, viss situasjonen var snudd.... hehe da hadde det ikke vært måte på drittsekk, respektløshet .o.l... Det der kalles kynisme å respektløshet, kall en spade for en spade.

AnonymBruker
Skrevet

Haha.... hadde hevet duden på hodet ut :P....!!!!!! ikke faen om eg hadde godtatt det!

Gjest Coolaid
Skrevet

Det kan være at det var litt hersketeknikk fra hennes side. Eller at hun bare var uomtenksom og trengte hjelp. Uansett, folk gjør teite ting. Det som betyr noe er hvordan kompisen din håndterte situasjonen. Og det gjorde han strålende.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være at det var litt hersketeknikk fra hennes side. Eller at hun bare var uomtenksom og trengte hjelp. Uansett, folk gjør teite ting. Det som betyr noe er hvordan kompisen din håndterte situasjonen. Og det gjorde han strålende.

TS: her, ja det gjorde han så absolutt.. En helgen av en fyr

Skrevet

Jeg syntes det er et klart tegn på mangel på vanlig folkeskikk og respekt i alle fall. Kunne ikke falt meg inn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...