Sporty123 Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Hei! Hva synes dere om gutter og menn som trener i tights? Løping/fjelltur ute og inne på treningssenter. Jeg bruker det mest ute på treningsturer og synes det er utrolig behagelig og det føles bra. Er rimelig bra trent og har fått en del blikk av jenter og ikke tenk så mye over det. Men det som slo meg litt her en dag er at når jeg trener så har jeg ikke noe stort utstyr å skryte over. Det varierer sikkert fra menn til menn, men for min del så blir den mindre under hard trening. Uten at jeg har studert meg selv i speilet vil jeg tro at det ikke viser spesielt mye av utstyret mitt i tightsen. Ser dere etter slikt på gutter/menn i tights og evt tenker at han hadde lite utstyr...? Hva synes dere om at gutter/menn bruker tights da? 1
Nuttery Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Jo større "bulen" ser ut, jo kleinere føler jeg meg, så syntes det er greit at det ser litt moderat ut jeg. De fleste har vel også sett forskjellen på en erigert og en slapp penis, ikke minst kjent det. Det er jo helt naturlig at den er betydelig mindre i slapp tilstand, og ikke buler ut av treningstightsen. Hadde det derimot bulet markant ut hadde jeg følt det litt ubehagelig Jeg syntes i allefall ikke halvstiv penis i treningstights er særlig digg! Treningstights som brukes til trening er helt ok null dømming på penisstørrelse fra min side. 2
Chloe- Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Jo større "bulen" ser ut, jo kleinere føler jeg meg, så syntes det er greit at det ser litt moderat ut jeg. De fleste har vel også sett forskjellen på en erigert og en slapp penis, ikke minst kjent det. Det er jo helt naturlig at den er betydelig mindre i slapp tilstand, og ikke buler ut av treningstightsen. Hadde det derimot bulet markant ut hadde jeg følt det litt ubehagelig Jeg syntes i allefall ikke halvstiv penis i treningstights er særlig digg! Treningstights som brukes til trening er helt ok null dømming på penisstørrelse fra min side. Enig. (Og med litt erfaring vet man at størrelsen på en slapp penis ikke sier noe som helst om hvor mye den kan vokse.) 2
Gjest Imaginary Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Hvilken størrelse folk har på pikken tenker jeg ikke over en gang, med mindre den er påfallende svær. Tren i tights, du. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Jenter..bare innrøm det. Dere blir våt i trusa av å se dette: Anonymous poster hash: 2cf41...538 2
Martine-1337 Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Jenter..bare innrøm det. Dere blir våt i trusa av å se dette: Anonymous poster hash: 2cf41...538 Jaaaah viss man tisser på seg av ukontrollert lattis så 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå