Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette sa kjæresten til meg under sex. Ble litt forfjamsa, er det urealistisk å tro at kjæresten ikke tenner på andre..? Det var det jeg trodde før, at jeg er den eneste. Han prøvde å ro seg i land med at jeg er den eneste men det føltes ikke troverdig ut (for meg...)

Anonymous poster hash: 8a7ff...c73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta komplimentet som det er....!

Tenk om han hadde sagt "du tenner meg like mye som nina!!" mens dere hadde sex... haha

Anonymous poster hash: 7aa81...269
  • Liker 4
Gjest New_Girl
Skrevet

Vel, du har to valg her. Enten overanalysere og velge å tolke det i verste mening. Eller du kan ta det slik det mest sannsynlig var ment som, et kompliment.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette sa kjæresten til meg under sex. Ble litt forfjamsa, er det urealistisk å tro at kjæresten ikke tenner på andre..? Det var det jeg trodde før, at jeg er den eneste. Han prøvde å ro seg i land med at jeg er den eneste men det føltes ikke troverdig ut (for meg...)

Anonymous poster hash: 8a7ff...c73

Jeg skrev først et svar, men så leste jeg det du skrev en gang til.

Hva er egentlig problemet?

Anonymous poster hash: 8cdf2...e7c

Skrevet

Hadde kasta han til helvete ut av senga etter den kommentaren.

Skrevet

Nå håper jeg du er morsom.

Seriøst TS: for din egen mentale helses skyld: gi beng i å overanalysere ting der det ikke er grunnlag for analyse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tuller nå?

Anonymous poster hash: 0270a...3db

Skrevet

Kjæresten min tenner meg mer/lettere en noen annen har gjort, så det kan sikkert være sant?

Uansett ta det som et kompliment :-)

Skrevet

Ble litt forfjamsa, er det urealistisk å tro at kjæresten ikke tenner på andre..?

Ja. Med mindre dere bor alene i en hule og aldri ser andre mennesker. Uten tilgang til internett. Eller evne til å fantasere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS

Han sa "du tenner meg mest av alle" liten forskjell. Prøver å se det som en kompeliment men.

Jeg skrev først et svar, men så leste jeg det du skrev en gang til.

Hva er egentlig problemet?

Anonymous poster hash: 8cdf2...e7c

Hørte vel mest "av alle" ...

Argh hater usikkerheten min. Greia er vel at jeg ikke har det bra for tiden og er redd jeg da heller ikke kan gjøre han lykkelig.

Anonymous poster hash: 81c4e...9d5

Skrevet

Argh hater usikkerheten min. Greia er vel at jeg ikke har det bra for tiden og er redd jeg da heller ikke kan gjøre han lykkelig.

Anonymous poster hash: 81c4e...9d5

Hvorfor skulle han ikke kunne være lykkelig sammen med deg selv om han har evnen til å tenne på andre - i mindre grad enn han tenner på deg? :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville tatt det kun som et kompliment! :) Å bli tent på andre tror jeg alle kan oppleve nå og da i et forhold, uten at det betyr noe som helst annet enn at man er i live. Ville uansett tolket det som at han mener de han har vært tent på før han traff deg.

Skrevet

Alle tenner da på noen andre enn den dem er sammen med OGSÅ. Ja, det er fullstendig urealistisk å forvente at han ikke skal tenne på noen andre.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er urealistisk å tro at han ikke kan tenne på andre. Syns det var kjempefint sagt jeg, så ta det til deg og ikke tenk mer over det! :)

Skrevet

Du tuller nå?

Anonymous poster hash: 0270a...3db

Nei, jeg forventer at kjæresten min kun tenner på meg, og hvis han tenner på andre så skal han ha vett nok til å ALDRI nevne at han gjør det. Å si "du tenner meg mest av alle" ville gjort meg svært fornærmet. Så ja, jeg hadde kastet han ut av senga, betyr ikke at jeg hadde dumpet han, men der og da kunne han dratt til helvete for et par dager.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Exen din har garantert hatt sex med andre før han startet å ha seg med deg. Så se det på som at du er den han blir kåtest på av alle.

Anonymous poster hash: 73622...59e
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var et supert kompliment! Skulle gjerne fått det selv!

Synes du har veldig lite virkelighetsorientering om du trodde du var den eneste han kunne tenne på. Og ikke rent lite innbilsk. :)

Anonymous poster hash: 42511...2fa
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg forventer at kjæresten min kun tenner på meg, og hvis han tenner på andre så skal han ha vett nok til å ALDRI nevne at han gjør det. Å si "du tenner meg mest av alle" ville gjort meg svært fornærmet. Så ja, jeg hadde kastet han ut av senga, betyr ikke at jeg hadde dumpet han, men der og da kunne han dratt til helvete for et par dager.

:ler:

Anonymous poster hash: c3980...6d6

• Liker 1
Skrevet

Han sa ikke at han ikke tenner på andre. Han sa han tente mest på deg, noe som er fult mulig. SLutt og fisk.

AnonymBruker
Skrevet

I et slikt tilfelle håper jeg han hadde dumpa deg. Damer som ikke setter pris på et gedigent kompliment, fortjener ikke mannen heller.

Anonymous poster hash: 42511...2fa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...