Gå til innhold

Vil jeg gå ned i vekt med disse endringene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig det er ett dumt spørstmål, men jeg trenger på en måte å få bekreftet det.

Og ellers hadde det vært fint med tips til middager/treningsmetoder som jeg kan gjøre hjemme for å få enda bedre fortgang på ting.

Jeg har gått fra å spise pizza/pølser og potetmos til å spise fisk (noe jeg ALDRi har lyst på) og kjøper heller ikke potetgull/godteri og slikt lenger. Har begynt å gå lange turer (noe jeg heller aldri gjorde før) og dette gjør jeg hver dag nå. Har aldri hatt denne viljestyrken før, og har rett og slett fått nokk. Vil bli kvitt angsten, og vil komme i bedre form.

Men om jeg har lagt om kosthodet, ikke spiser for mye, og i tillegg er i aktivitet, vil jeg da nesten garantert gå ned i vekt? Jeg er ikke perfekt på den måten at jeg ikke spiser noe som ikke blir ansett som "sunt" men det er fortsatt STORE endringer for min del. Om jeg bare har gått opp i vekt med kostholdet fra før å den lille aktiviteten jeg var i før, da må jeg vel gå ned i vekt om jeg har lagt om kostholdet og kommer meg i aktivitet?

Anonymous poster hash: e41bc...b56
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Så lenge du er i underskudd så vil du gå ned.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har samme kosthold som før, men spiser mindre og har begynt med en shake til frokost! Gått ned snart 15 kilo av det!

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Jeg vil tro du vil få god effekt med endringene du har gjort. Om du bestemmer deg for å gjøre det over lang tid. De fleste som endrer kost og mosjonsvaner får effekt i begynnelsen nesten uansett hva de gjør så lenge det er i positiv forstand. Syns du har en god plan. Dette går veien :)

Endret av Coolaid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...