AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 jeg har møtt en veldig hyggelig mann nå ett par ganger. vi har det innmari koselig og han er en veldig bra mann. Vi har ikke møttes mere enn 3 ganger men snakker nesten daglig sammen. jeg liker han allerede veldig godt.. det er bare ett lite problem. vi har vært veldig åpne med hverandre og han har fortalt meg at han fortsatt er veldig god venn med eksen sin. men at det ikke er noe som helst form for følelser inne i bildet. og dette synes jeg er helt greit. jeg er ikke en sjalu type så for meg så spiller ikke det noen rolle så lenge det ikke er noen følelser der og at dette ikke går utover oss dersom vi eventuelt skal gå inn i ett forhold etter hvert. Eneste som irriterer meg er at han nevner eksen sin omtrent HELE tiden. for eksempel: jeg og eksen gjorde det på mandag. jeg og eksen pleide det. eksen min gjorde sånn og sånn.... ja you name it. jeg føler på en måte at han ''sammenligner'' oss litt. og det syns jeg ikke er ok. syns du dette er litt rart? eller er det jeg som overreagerer? jeg har forresten ikke tatt dette opp med han. jeg hadde i allefall ikke sittet å snakket om mine tidligere forhold og hvor bra eksen min var osv.... Anonymous poster hash: ff9ce...41b
Spaghetti Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Det hadde plaget meg ekstremt mye om kjæresten pratet mye om eksen. Move on or move out. 5
Lady Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 (endret) Hadde tenkt han ikke var over eksen. Det hadde jeg ikke likt. Tror jeg hadde vært redd for å være rebound for han også .. Endret 15. april 2014 av Lady 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Jeg hadde ikke likt det. Hva er poenget liksom med å nevne henne i tide og utide. Gå vertfall forsiktig frem om det skulle bli mer mellom dere. Anonymous poster hash: 18a36...be8 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 NEXT!! Man snakker ikke om exen sin sånn. Respektløst ovenfor ny partner!Anonymous poster hash: e500b...dd7 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Man skal aldri snakke om eksen sin på en sånn måte du nevner nei! En glipp eller to er ok. Men ikke at noen bevisst nevner henne, omtrent er stolt av henne enda og sammenligner nei. Da hadde jeg faktisk droppet fyren, og ikke trodd på at han var over henne. Aller helst skal en eks være fra flere år tilbake og bo i en annen by med all kontakt kuttet for lengst. Men det er nå bare meg.. Anonymous poster hash: cae68...d66 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 TS her. jeg også har tenkt at dette mulig kan vært fordi han ikke har kommet over eksen. og jeg vet godt hva jeg vil ha i ett forhold, og menn som ikke klarer å glemme eksen sin eller at det er drama med tidligere forhold er ikke en av de tingene jeg ønsker. Anonymous poster hash: ff9ce...41b
Suss81 Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Det virker egentlig ikke som om han er ferdig med eksen sin hadde jeg tenkt.
Gjest tsejG Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Fullstendig uakseptabelt etter mitt syn, og klare tegn på at båndene ikke på langt nær er brutt tilstrekkelig til å gå inn i noe nytt. En eks er etter hva jeg mener en person man ikke har annet med å gjøre enn samarbeid ifht eventuelle barn, alt annet bør være ut av bildet når man oppretter kontakt med nye potensielle partnere. Men det virker jo i sannhet som at ekser i dag skal ha en finger med i spillet (og får det) uansett relasjoner, og det er ikke måte på heller, der alt fra middagsbesøk til festing skal aksepteres. Vel, det går sjelden i lengden, noe de fleste etterhvert dessverre får erfare. TS, du som oss alle har din fulle frihet til å velge, så her må du nesten følge ditt eget hjerte og finne ut om det er noe du vil ta sjansen på å leve med. 3
Gjest Tris Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Jeg tror heller ikke at han er ferdig med eksen sin. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #11 Skrevet 15. april 2014 TS her. jeg også har tenkt at dette mulig kan vært fordi han ikke har kommet over eksen. og jeg vet godt hva jeg vil ha i ett forhold, og menn som ikke klarer å glemme eksen sin eller at det er drama med tidligere forhold er ikke en av de tingene jeg ønsker. Anonymous poster hash: ff9ce...41b Nei, dette må du ta opp med han så fort som mulig. At han skal slutte å nevne henne. Jeg er redd han fort kan komme inn i en dårlig sirkel, der han er så vant med å nevne henne at han fortsetter, eller begynner å bruke det litt for hva det er verdt. Hvis dere f.eks krangler; "eksen min pleide aldri å reager sånn" osv osv. Ikke la det komme til det punktet. Jeg ville nok også satt spørsmål ved hvorfor man skal ha så forbanna mye kontakt med en eks som venner? Følelser kan fort blusse opp igjen, særlig hvis du og han skulle komme inn i en dårlig periode. Nei, dette ville jeg virkelig ikke tatt sjansen på! Du er verdt mer enn som så Det finnes masse menn der ute som aldri har behov for å nevne eksen sin, dette gjør jeg aldri selv og forventer det samme av en partner (med mindre det er barn inne i bildet som av sånne grunner gjør det logisk å nevne henne i forhold til organisering). Anonymous poster hash: cae68...d66
Chloe- Skrevet 15. april 2014 #12 Skrevet 15. april 2014 Dette er sånt jeg kunne funnet på å gjort selv. Og jeg er definitivt over eksene mine.
Timza Skrevet 15. april 2014 #13 Skrevet 15. april 2014 Er nok mulig han føler at det er greit siden du på en måte har godkjent det at de er gode venner. Og er han mye med henne om dagene, så blir det jo naturlig å snakke om hva en har gjort i det siste, særlig hvis det dukker opp. Handler det om litt mer intime ting, så ville jeg nok sett litt rart på det. Sånn at hun dukker opp mens dere holder på på en måte.
mara2012 Skrevet 15. april 2014 #15 Skrevet 15. april 2014 Min eks kalte meg for eks-dama sitt navn de første 6 mnd vi var sammen.Jeg holdt på å drepe han til slutt! Også sammenlignet han oss hele tiden, det er noe som ikke tok slutt.Hver gang jeg gjorde noe galt, var jeg akkurat som hu, eller verre. Andre ganger hadde han en tendens til å snakke dritt om henne også, og det ble så slitsomt å høre på. Til slutt ba jeg han om å gå tilbake til henne eller holde kjeft, for de epoken i livet er liksom forbi, uansett om det er positivt eller negativt..
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #16 Skrevet 15. april 2014 Var det eks dama som dumpa han? Spør fordi jeg tror at hvis han fikk sjansen, ville denne fyren blitt sammen med eks dama på sekundet. Du fortjener noen som setter deg foran. Anonymous poster hash: e40ee...f36
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #17 Skrevet 15. april 2014 Var det eks dama som dumpa han? Spør fordi jeg tror at hvis han fikk sjansen, ville denne fyren blitt sammen med eks dama på sekundet. Du fortjener noen som setter deg foran. Anonymous poster hash: e40ee...f36 han fortalte at de ble enige om å bare være venner, siden forelskelsen var borte og de var liksom bare venner på slutten av forholdet. men nå er de liksom bestevenner og er veldig mye sammen. ett eksempel som skjedde sist vi var på date: vi dro å handlet og laget en veldig god middag hjemme hos meg sammen. da sa han ting som : jeg og eksen laget verdens beste mat sammen på mandag , eksen min elsker å lage mat, eksen min er ikke så ryddig av seg som deg. jeg og eksen laget veldig ofte mat sammen. også ett par ting til som jeg ikke kommer på i farten. og det var HAN som foreslo å lage mat sammen, så jeg følte på en måte at han ville gjøre det fordi det pleide DE å gjøre når de var sammen.... huff Anonymous poster hash: ff9ce...41b
LexSuperior Skrevet 15. april 2014 #18 Skrevet 15. april 2014 Dette er sånt jeg kunne funnet på å gjort selv. Og jeg er definitivt over eksene mine. Det tenkte faktisk jeg også.. :s
Gjest chisandra Skrevet 15. april 2014 #19 Skrevet 15. april 2014 Viktig spørsmål: Hvem gjorde det slutt av de? Og når?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå