Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig blondine, men jeg farger håret for tiden brunt. Jeg elsker å ha brunt hår, får huden og øynene mine til å se mye penere ut. Problemet er at håret mitt vokser noe så inni helvetes fort. Etter en uke så vises de blonde røttene og jeg kan til nød strekke meg til to uker før jeg må farge ettervekst. Å farge håret hver uke blir jo vanvittig dyrt, men jeg har ikke lyst til å gi opp brunfargen heller!

Er det noe jeg kan gjøre for å få håret mitt til å vokse saktere?

Anonymous poster hash: fb2df...fbe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, naturen kan du ikke bekjempe. :)

Anonymous poster hash: b752b...239
AnonymBruker
Skrevet

Nei, naturen kan du ikke bekjempe. :)

Anonymous poster hash: b752b...239

Folk putter i seg mye rart for å få det til å vokse fortere, må da være mulig å gjøre det motsatte :sur::bond:

AnonymBruker
Skrevet

Folk putter i seg mye rart for å få det til å vokse fortere, må da være mulig å gjøre det motsatte :sur::bond:

håret består av døde celler, så da må du slutte å få døde celler da...

Anonymous poster hash: ff995...461

AnonymBruker
Skrevet

Vet om flere blondiner med mørk ettervekst som sverger til tørrshampo i røttene, så kanskje du kan prøve batsite eller lee stafford sin tørrshampo for mørkt hår i etterveksten?

Anonymous poster hash: 0835d...404
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk putter i seg mye rart for å få det til å vokse fortere, må da være mulig å gjøre det motsatte Anonymous poster hash: fb2df...fbe

De kjøper det, spiser, drikker det og håper at håret skal gro, men det virker ikke. Vi blir narret til å gjøre mye som vi ikke kan gjøre noe med resultatet på uansett. Naturen bestemmer. Anonymous poster hash: b752b...239
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om flere blondiner med mørk ettervekst som sverger til tørrshampo i røttene, så kanskje du kan prøve batsite eller lee stafford sin tørrshampo for mørkt hår i etterveksten?

Anonymous poster hash: 0835d...404

For å gjøre etterveksten mindre synlig? Får gi det et forsøk !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...